news-background
news-background

«جولیا رابرتس»، «شان پن» و خالق Mr Robot در سریال Gaslit رسوایی واترگیت را روایت می‌کنند

«جولیا رابرتس» با «سام اسماعیل» خالق سریال «آقای ربات» (دانلود سریال Mr Robot با لینک مستقیم) در اقتباس تلویزیونی از یک پادکست پرمخاطب همکاری می‌کند. او در بازسازی تلویزیونی پادکست «خشم تدریجی» (Slow Burn) در مورد رسوایی واترگیت با «شان پن»، «آرمی همر» و «جوئل اجرتون» هم‌بازی خواهد بود.

رابرتس که در سریال «بازگشت به خانه» (Homcoming) شبکه‌ی آمازون با اسماعیل همکاری کرده بود، در سریال «برافروخته» (Gaslit) کمپانی فیلمسازی UCP نقش «مارتا میچل» همسر «جان میچل» وکیل «ریچارد نیکسون» را بازی خواهد کرد. این سریال مانند «دکتر مرگ» (Dr Death) با بازی «جیمی دورنان»، «الک بالدوین» و «کریستین اسلیتر»، «جان کثیف» (Dirty John) با بازی «کانی بریتون» و «بازگشت به خانه» با رابرتس، به شبکه‌های کابلی و پلتفرم‌های استریمینگ فروخته خواهد شد. تمامی این پروژه‌ها از پادکست‌های صوتی اقتباس شده‌اند.

«رابی پیکرینگ» که در سریال‌های «آقای ربات» و «گروه تجسس» (Search Party) کار کرده بود، در مقام شورانر فعالیت می‌کند و در کنار اسماعیل، رابرتس و «چاد همیلتون» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. «نیان نیفاک» خالق پادکست نیز به عنوان مشاور پروژه در تولید مشارکت می‌کند. «جوئل اجرتون» و برادرش «نش اجرتون» این سریال را کارگردانی می‌کنند. پادکست منبع الهام در سال ۲۰۱۷ پخش شد و تاکنون یک سریال مستند شش قسمتی هم براساس آن برای شبکه‌ی Epix به تولید رسیده است.

«برافروخته» برداشتی امروزی از رسوایی واترگیت خواهد بود و بر روی ناگفته‌های آن ماجرا و شخصیت‌های فراموش‌شده‌اش تمرکز می‌کند. از زیردستان فرصت‌طلب نیکسون گرفته تا هواداران متعصب او و افشاگران رسوایی که در نهایت این نظام فاسد را سرنگون ساختند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رابرتس نقش «مارتا میچل» را بازی می‌کند، یک سلبریتی و همسر وکیل وفادار نیکسون «جان میچل» که شخصیتی کلیدی در واترگیت بود. مارتا علی‌رغم وابستگی‌اش به حزب، اولین شخصی بود که در مورد مشارکت نیکسون در واترگیت هشدار داد و زندگی خود و رئیس جمهور آمریکا را متزلزل کرد. پن نقش همسر او «جان میچل» را بازی می‌کند. او به عنوان یک وکیل عالی رتبه، معتمدترین مشاور نیکسون و بهترین دوستش بود. او که همسرش را عاشقانه دوست داشت مجبور بود از میان مارتا و رئیس جمهور یکی را انتخاب کند.

«آرمی همر» نقش «جان دین» را بازی می‌کند، یک مشاور جوان کاخ سفید که جاه‌طلبی‌های او با دروغ برای محافظت از رئیس جمهور در هم تنیده شده. اجرتون نیز نقش «گوردون لیدی» را بازی خواهد کرد که سابقه‌ی حضور در جنگ کره را دارد و پیش‌تر یک مأمور اف‌بی‌آی بوده و رسوایی «اسناد پنتاگون» را بپوشاند. اسماعیل در سال‌های اخیر کمدی تلخ «پناهگاه» (The Resort) و «بتل‌استار گالکتیکا» (Battlestar Galactica) را برای UCP ساخته و به تازگی پخش فصل پایانی «آقای ربات» او از شبکه‌ی USA به اتمام رسیده است.

پیش‌تر اعلام شده بود که «جوئل اجرتون» و «شان هریس» در درام جنایی «مرد ناشناخته» (Unknown Man) براساس حوادث واقعی هم‌بازی می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید