news-background
news-background

تریلر سریال انتولوژی Amazing Stories «استیون اسپیلبرگ» منتشر شد

شبکه‌ی Apple TV+ از تریلر سریال انتولوژی «داستان‌های شگفت‌انگیز» (دانلود سریال Amazing Stories با لینک مستقیم) رونمایی کرد. این تریلر که بعضی از قطعات موسیقی ساخته‌ی «جان ویلیامز» روی آن به گوش می‌رسد، وعده‌ی پنج داستان خیالی به شکل انتولوژی را می‌دهد. این سریال مانند نسخه‌ی ابتدایی آن که در دهه‌ی ۱۹۸۰ ساخته شد، داستان‌هایی فراطبیعی و فانتزی روایت خواهد کرد.

«برایان فولر» در ابتدا به عنوان شورانر به سریال ملحق شد، اما در فوریه سال ۲۰۱۸ به دنبال اختلاف نظر با تهیه‌کنندگان از پروژه جدا شد. «هارت هنسون» خالق سریال «استخوان‌ها» (Bones) نیز که به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی به سریال پیوسته بود در آن زمان از پروژه کناره‌گیری کرد. سپس «ادی کیتسیس» و «آدام هاروویتس» نویسندگان سریال فانتزی «روزی روزگاری» (Once Upon a Time به عنوان شورانر به سریال اضافه شدند و پنج اپیزود انتولوژی را با همکاری کارگردانان «کریس لانگ» (The Americans)، «مارک مایلد» (Game of Thrones)، «مایکل دینر»، «سوزانا فوگل» و «سیلوین وایت» پیش بردند.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بازیگران سریال شامل «دیلن اوبرایان»، «ویکتوریا پدرتی»، «ساشا الکساندر»، «ادوارد برنز»، «کری بیشی»، «دانکن جوینر»، «جیکوب لاتیمور»، «جاش هالووی»، «میشل ویلسون»، و «رابرت فراستر» فقید در یکی از آخرین‌ نقش‌هایش می‌شوند. پدرتی، اوبرایان و الکساندر در اولین اپیزود سریال که ۶ مارس (۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) روی ایر می‌رود بازی می‌کنند. اپیزودهای بعدی هر جمعه پخش خواهد شد. «داستان‌های شگفت‌انگیز» توسط یونیورسال و امبلین تلویژن تولید شده و اسپیلبرگ، لانگ، و «جاستین فالوی» از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

نسخه‌ی اول سریال «داستان‌های شگفت‌انگیز» سپتامبر سال ۱۹۸۵ روی ایر رفت و به رغم کسب دوازده نامزدی امی و پنج پیروزی پس از دو فصل کنسل شد. اپیزودهای این سریال را اسپیلبرگ، «باب کلارک»، «مارتین اسکورسیزی»، «رابرت زمه‌کیس»، «نیک کسل»، و حتی «برت رینولدز» کارگردانی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۵۴

لینک ویدئو اصلاح نشده به دامنه‌ی جدید.

نمایش اسپویل
۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴

اصلاح شد.

نمایش اسپویل