news-background
news-background

تریلر Gangs of London: اولین تصاویر از سریال اکشن و جنایی شبکه Sky

اولین تریلر «دار و دسته‌ی لندنی» (Gangs of London) که یک سریالی اکشن و جنایی به نویسندگی «گرث اوانز» کارگردان «یورش» (دانلود فیلم The Raid با لینک مستقیم) است منتشر شد.

نقش اول سریال به «جو کول» سپرده شده و «سوپ دیریسو»، «کولم مینی»، «لوسیان مساماتی» و «میشل فرلی» از جمله دیگران بازیگران آن خواهند بود. سریال لندنی خیالی که مدیریت یک دار و دسته‌ی بین‌المللی پس از کشته شدن سردسته‌ی یک خانواده‌ی جنایت‌:ار را به تصویر می‌کشد.

همان‌گونه که در تریلر هم نشان داده می‌شود، سریال شباهت بسیاری به دیگر آثار اوانز دارد و خصوصیات اکشن‌های او در آن به چشم می‌خورد. «کورین هاردی» و «خاوینر جنز» نیز بعضی از اپیزودهای این سریال ۹ اپیزودی را کارگردانی کرده‌اند.

این سریال در استودیوهای اسکای و سینه‌مکس به تولید رسیده و پالس فیلمز در کنار سیستر پیکچرز سرمایه‌گذاران پروژه بوده‌اند. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز شامل «توماس بنسکی» و «لوکاس اوچوا» از پالس فیلمز و «جین فدرستون» از سیستر پیکچرز می‌شوند.

«دار و دسته‌ی لندنی» در بریتانیا از شبکه‌ی Sky Atlantic پخش خواهد شد و شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی آن در آمریکا به زودی اعلام می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴

شبکه پخش کننده آمریکاریی هم شبکه ی Cinemax هستش

نمایش اسپویل