news-background
news-background

آیا آکادمی برندگان اسکار ۲۰۲۰ را تصادفاً منتشر کرد؟

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک با ۳.۴ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دوشنبه شب اقدام عجیب دست زد و پس از آنکه تصویری از پیش‌بینی‌های اسکار با مخاطبانش به اشتراک گذاشت به سرعت آن را حذف کرد. عنوان این تصویر «پیش‌بینی‌های اسکار من» نام داشت و شامل انتخاب‌هایی نظیر «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) برای بهترین فیلم و «سم مندز» با «۱۹۱۷» (1917) برای بهترین کارگردانی، «انگل» برای بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال، و «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) برای بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده می‌شد. نزدیکی انتخاب‌ها به اکثر پیش‌بینی‌های رسانه‌های معتبر موجب شد بسیاری گمانه‌زنی کنند که آیا آکادمی تصادفاً برندگان مراسم یکشنبه شب را فاش کرده است یا نه. بهر حال، با گافی که آکادمی در سال ۲۰۱۷ داد و «لا لا لند» را به جای «مهتاب» برنده‌ی اسکار بهترین فیلم معرفی کرد، هر اتفاقی ممکن است روی دهد.

صفحه‌ی توئیتر آکادمی پس از حذف تصویر نوشت: «ما از هواداران در توئیتر دعوت کردیم که پیش‌بینی‌های خود برای اسکار ۲۰۲۰ را به اشتراک بگذارند. بسیاری از شما تاکنون این کار را کرده‌اید. اشکال کوچکی در توئیتر موجب شد که به نظر برسد بعضی از انتخاب‌های شما انتخاب‌های ما بوده‌اند. چنین نبود. این خطا اکنون اصلاح شده است و ما انتخاب‌های خودمان را روز یکشنبه‌ی آینده اعلام می‌کنیم.»

آکادمی در توئیتر با برگزاری فراخوانی تحت عنوان «تجربه‌ی پیش‌بینی‌های اسکار» از ۳.۴ میلیون دنبال‌کننده‌ی خود خواسته بود برندگان اسکار نود و دوم را پیش‌بینی کنند. این تصویری که آکادمی توئیت کرد به نظر می‌رسد که نتایج کلی نظرسنجی را نشان می‌داده است.

مراسم بدون مجری اسکار ۲۰۲۰ یکشنبه هفته‌ی آینده از شبکه‌ی ABC پخش می‌شود. «جوکر» (Joker) با ۱۱ نامزدی پیشتاز مراسم امسال است و به دنبال آن «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)، «ایرلندی» (Irishman) و «۱۹۱۷» هر کدام با ۱۰ نامزدی قرار گرفته‌اند. رأی‌گیری از اعضای آکادمی سه‌شنبه به پایان رسید.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۴۴

انگل؟ آره خب، فیلم خوبی بود اما بهترین فیلم سال؟ نخیر!

نمایش اسپویل
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۲۱

انگل بهترین فیلم سال؟؟؟؟ به نظرم بزرگترین سوءتفاهم سال

نمایش اسپویل
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۲۰

سال ۲۰۱۷ چی شده بود؟ داستانش چی بود؟

نمایش اسپویل
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶

لینک گزارش اضافه شد.

نمایش اسپویل