news-background
news-background

سریال Spinning Out نت‌فلیکس پس از یک فصل کنسل شد

نت‌فلیکس سریال درام «چرخش» (دانلود سریال Spinning Out با لینک مستقیم) را پس از یک فصل کنسل کرد. این تصمیم به فاصله‌ی کوتاهی پس از پخش فصل اول در تاریخ اول ژانویه گرفته شد. این شبکه‌ معمولاً یک ماه آمار بینندگان سریال‌هایی که لب مرز کنسل شدن قرار دارند را ارزیابی می‌کند.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این سریال که توسط «سامانتا استراتون» اسکیت‌باز نمایشی سابق خلق شده بود، «کایا اکودلاریو» در نقش «کت بیکر» بازی می‌کرد، یک اسکیت‌باز سطح بالا که پس از یک سقوط فاجعه‌بار و حذف از رقابت در آستانه‌ی وداع با این ورزش است. وقتی که او دوباره فرصت ادامه‌ی دوران ورزشی خود را به همراه «جاستین دیویس» با بازی «ایوان رادریک» به دست می‌آورد، برملا شدن رازی که می‌تواند زندگی‌اش را تحت شعاع قرار دهد را به جان می‌خرد. او در اوقات فراغت از اسکیت‌بازی در رستوران‌ کار می‌کند و در نزدیکی شهر هاکلی آیداهو در کنار خانواده‌اش روزگار می‌گذراند. مادرش با بازی «جنیوری جونز» هم یک اسکیت‌باز بوده و کت و خواهرش سرینا با بازی «ویلو شیلدز» را به تنهایی بزرگ کرده.

«آماندا زو»، «سارا رایت اولسن» و «اسوتلانا افرمووا» دیگر بازیگران سریال بودند. استراتونو و «لارا اولسن» نیز تهیه‌کنندگان اجرایی و همکاران شورانر فصل نخست این درام کنسل‌شده‌اند.

نت‌فلیکس به تازگی سریال جدید دیگری به نام «ساوندترک» (Soundtrack) را هم پس از یک فصل کنسل اعلام کرد. این شبکه غالباً سفارش یک فصل کامل از سریال‌های جدید را صادر می‌کند و سپس آمار بینندگان را نسبت به مخارج تولیدش می‌سنجد و برای کنسل یا ادامه پیدا کردن تولید تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید