news-background
news-background

برادران وارنر در حال توسعه فیلم و سریال بر اساس Justice League Dark است

استودیوی «بد ربات» با وارنر میدیا قراردادهایی به امضاء رسانده تا برای برادران وارنر پروژه‌هایی سینمایی و تلویزیونی بر اساس دنیای «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) دی‌سی تولید کند.

این قرارداد هنوز نهایی نشده و در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی از پروژه‌ها یا شخصیت‌هایی که قرار است به چندگانه تبدیل شوند درز نکرده اما شنیده می‌شود که «هنا مینگلا» مدیر بخش سینمایی «بد ربات» و «بن استیونسون» مدیر بخش تلویزیونی استودیو به زودی با نویسندگان و فیلمسازان جلساتی برگزار خواهند کرد.

اعضای گروه «لیگ عدالت تاریک» یا جی‌ال‌دی (JLD) اولین بار سپتامبر ۲۰۱۱ در کامیک «لیگ عدالت تاریک شماره ۱» ظاهر شدند و شامل ابرقهرمانان متفاوتی مانند «جان کنستانتین»، «مادام زندو»، «ددمن»، «شید»، «چینجینگ من» و «زاتانا» می‌شدند. بعدها شخصیت‌های بسیار بیشتری به آن‌ها اضافه شدند که مهمترین‌شان «موجود باتلاقی» در شماره ۱۹، «اندرو بنت» خون‌آشام چندصد ساله، «ارکید سیاه»، «دکتر میست» جاسوسی که برای شخصیت شرور «فلیکس فاوست» کار می‌کرد، «فرانکنشتاین»، «پاندورا»، و «نایتمر نرس» التیام‌دهنده‌ی زخم‌های فراطبیعی بودند. این شخصیت‌ها با توجه به قدرت‌های‌شان خارج از حوزه‌ی فعالیت اعضای «لیگ عدالت» از جمله «زن شگفت‌انگیز»، «بتمن»، «سوپرمن»، «آکوامن» و «فلش» عمل می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که «جی.جی ایبرامز» مدیر «بد ربات» پروژه‌ای را کارگردانی می‌کند یا نه. او به دنبال کارگردانی «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» که بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت، در حال مذاکره با HBO است تا درام فانتزی و علمی-تخیلی «دمیماند» (Demimonde) را تولید کند. این سریال در مورد نبردی عظیم با یک نیروی شیطانی است. این اولین سریالی است که ایبرامز پس از درام «ایلیاس» (Alias) در سال ۲۰۰۱ نویسندگی فیلمنامه‌اش را برعهده می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۷ یک سریال انیمیشن براساس «لیگ عدالت تاریک» ساخته شد که «رزاریو داسن»، «آلفرد مولینا» و «نیکلاس تورتورو» در آن صداپیشگی می‌کردند. برادران وارنر نیز در سال ۲۰۰۵ با همکاری «کیانو ریوز» فیلمی بلند برای شخصیت «جان کنستانتین» ساخت. در آن فیلم که ۲۳۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، کنستانتین یک جن‌گیر بود، در حالی که در کتاب‌های مصور او یک جادوگر اهل شهر لیورپول بود که بعدها به رهبر جی‌ال‌دی تبدیل می‌شود و سپس زاتانا جای او را می‌گیرد. شخصیت زاتانا مدت‌هاست که در کتاب‌های کامیک وجود دارد و اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کامیک «هاکمن ۴» (Hawkman) به نویسندگی «گاردنر فاکس» و «مورفی اندرسون» ظاهر شده است. شبکه‌ی NBC نیز در سال ۲۰۱۴ سریالی بر اساس شخصیت کنستانتین تولید کرد که تنها دو فصل ادامه داشت.

تا امروز تنها یک فیلم بلند از «موجود باتلاقی» (Swamp Thing) در سال ۱۹۸۲ به کارگردانی «وس کریون» ساخته شده است. سرویس دیجیتال ‌دی‌سی یونیورس نیز تاکنون یک فصل از سریال «موجود باتلاقی» را عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید