news-background
news-background

آمازون سریال The Dark Tower را تولید نمی‌کند

استودیوی آمازون از تولید سریال بر اساس رمان «برج تاریک» (The Dark Tower) به نویسندگی «استیون کینگ» انصراف داد. این اقتباس قرار بود توسط «گلن ماتزارا» به عنوان شورانر و تهیه‌کننده صورت بگیرد.

«برج تاریک» همواره به عنوان اقتباسی دشوار برای تلویزیون در نظر گرفته می‌شده و به همین علت مراحل توسعه‌ی آن به عنوان فیلم بلند توسط سونی و اپیزود آزمایشی توسط آمازون طولانی‌تر از معمول شده است. آمازون به جای سفارش یک فصل کامل ابتدا فرمان تولید یک اپیزود آزمایشی را صادر کرد. اما در نهایت، سران استودیو به این نتیجه رسیدند که اپیزود در سطح دیگر عناوین پرخرج استودیو از جمله «ارباب حلقه‌ها» و «چرخ زمان» نیست.

اقتباس تلویزیونی از «برج تاریک» قرار بود از نسخه‌ی سینمایی که در سال ۲۰۱۷ ساخته شد مستقل باشد و نسبت به آن بیشتر به کتاب‌های کینگ وفادار بماند. داستان آن وقایعی را روایت می‌کرد که چندین سال پیش از فیلم روی می‌دادند و بر روی شخصیت «رولند دیسچین» و تبدیل شدنش به یک تفنگدار، اولین برخوردش با مرد سیاه‌پوش و اولین مأموریتش به عنوان تفنگدار تمرکز می‌کرد.

بازیگران اپیزود آزمایشی که هرگز به صورت رسمی معرفی نشدند شامل «مایکل روکر»، «جروم فلین» و «جوآنا ریبیرو» می‌شدند. کتاب‌های «برج تاریک» کینگ ژانرهای مختلفی از جمله فانتزی، علمی-تخیلی، وسترن و وحشت را در بر می‌گرفتند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید