زمان مطالعه: ۲ دقیقه
کاهش احتمال تولید ویژهبرنامه سریال Friends
عوامل سریال «دوستان» (Friends) چند ماه قبل برای حضور در یک ویژهبرنامه در پلتفرم HBO Max وارد مذاکره شدند. اما رایزنی آنها با شبکه به بنبست خورده چرا که عوامل سریال و استودیوی برادران وانر روی مبلغ قرارداد به توافق نرسیدهاند. به گفتهی منابع نزدیک به HBO، رقم پیشنهادی شبکه با رقم درخواستی عوامل اختلافی هشت رقمی دارد.
«کوین رایلی» مدیر شبکهی HBO Max چهارشنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» میگوید: «تمایل برای این کار وجود دارد با این حال نمیتوانیم از این تمایل استفاده کنیم. امروز میتوان گفت که تولید این [ویژهبرنامه] فقط محتمل است.»
«جنیفر انیستون» که به تازگی وارد اینستاگرام شده اوایل ماه نوامبر با حضور در برنامهی «الن دیجنرس» اعلام کرد که این ویژهبرنامه ساخته میشود. او تأکید کرد که آنچه تولید میشود یک ریبوت برای «دوستان» نیست: «خیلی دوست دارم که چیزی ساخته شود، اما نمیدانیم که آن پروژه چیست. بنابراین سعی خودمان را میکنیم و روی یک پروژه کار میکنیم.»
این ویژهبرنامه که قرار بود با مشارکت «دیوید کرین» و «مارتا کافمن» نویسندگان «دوستان» ساخته شود، برای کمک به راهاندازی شبکهی HBO Max طراحی شده بود. این شبکه برای خریداری حق پخش «دوستان» ۴۲۵ میلیون دلار پرداخت کرده است.
سلفی انیستون به همراه دیگر ستارگان «دوستان» از جمله «مت لهبلانک»، «لیزا کودرو»، «کورتنی کاکس»، «دیوید شویمر» و «متیو پری»، رکورد گینس سریعترین زمان رسیدن به یک میلیون دنبالکننده را ثبت کرد و نشان داد که سریال پس از گذشت سالها هنوز تا چه حد محبوب است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
kiavash13
kiavash13
۲۸ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۴۸
به نظر من خیلی راحت تر و بهتر شاید باشه اگه داستان بچه های این ها مثل بن و اما و جک و اریکا و بچه فیبی و مایک باشه شاید بهتر و راحت تر بشه. شخصا فکر میکنم باید اون تجربه خوب بسته بشه و چیز جدیدی بهش اضافه نشه. نه ریبوت نه ریمیک نه اپیزود ویژه نه ادامه
eshghem
eshghem
۳۰ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۱۵
چقد هوشمندانه... آره با ريبوت به شدت مخالفم ولي اين ايده جالبيه ... چطور ميشه يه همچين ايده اي رو براي اين احمقا فرستاد و چطور ميشه كاري كرد كه موافقت كنن... كاش ميشد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
King_devils
King_devils
۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷
یعنی هر چقدر این سریال میبینم بازم از دیدنش سیر نمیشم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mr.G
Mr.G
۲۷ دی ۱۳۹۸ ۰۳:۲۰
امیدوارم راضی بشن حداقل دوباره چهره اشون رو ببینیم سریال فرندز فوق العاده بود و هست هنوزم باورم نمیشه این همه سال از اخرین قسمتش گذشته ولی هنوزم که هنوزه میتونه منو بخندونه بدون شک بهترین سریال سیتکام هستش و خواهد بود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ