زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«کریستین بیل» برای بازی در Thor: Love and Thunder با مارول وارد مذاکره شد
«کریستین بیل» بازیگر برندهی اسکار و گلدن گلوب به «دنیای سینمایی مارول» میپیوندد. «کلایدر» گزارش داده است که بیل در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) با «کریس همسورث» همبازی خواهد شد.
«تایکا وایتیتی» برای دومین بار کارگردانی چندگانهی «ثور» را برعهده گرفته و از تابستان آینده فیلمبرداری پروژه را آغاز میکند. درصورت قطعی شدن حضور بیل، دنبالهی «ثور: رگنراک» اولین فیلم ابرقهرمانی او از سال ۲۰۱۲ و فیلم «شوالیهی تاریکی برمیخیزد» (The Dark Knight Rises) خواهد بود. مارول تاکنون این گزارش را رد یا تأیید نکرده است.
«تسا تامپسون» در دنبالهی «ثور» بار دیگر نقش «والکری» را بازی میکند و «ناتالی پورتمن» در نقش «جین فاستر» بازمیگردد و بنابر اعلام مارول به «ثور» زن تبدیل میشود. وایتیتی برای نقش «کورگ» صداپیشگی هم خواهد کرد. نقش بیل در فیلم هنوز مشخص نشده است. قسمت قبلی «ثور» به تهیهکنندگی «کوین فایگی» در بازارهای جهانی ۸۵۳ میلیون دلار فروخت.
بیل در حال حاضر فیلم «فورد در برابر فراری» فاکس و دیزنی را روی پرده دارد و با آن ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. او برای بازی در «مبارز» (The Fighter) برندهی اسکار شد و برای «کلاهبرداری آمریکایی»، «رکود بزرگ»، و «معاون» به کارگردانی «آدام مککی» نامزدی اسکار را دریافت کرد. بیل برای بازی در «فورد در برابر فراری» هم نامزد دریافت «جوایز اتحادیهی بازیگران» آمریکا است.
دیزنی فیلم «ثور: عشق و آذرخش» را ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰) اکران میکند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Nimazz
Nimazz
۱۸ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۴۰
سلام رفقا . تو بتمن های کریستوفر نولان هم همچین بازی خیلی خاص یا خوبی نداشت . کریستین بیل به خاطر کارگردانی خوب ، داستان خوب و جمع شدن هنرپیشه های معروف و خوب مثل بیل ، فری من ، کین ، اولدمن ، نیسون ، لجر ، هاردی و ... در سه گانه درخشید . حتی به نظر من بهترین بتمن هم نبوده و مایکل کیتون در " بتمن بازمی گردد " تیم برتون بهترین بتمن بوده تا الان . البته هر کسی سلیقه ای داره .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
aminshow
aminshow
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۱۹
تو رو خدا تو دیگه بیخیال شو وسط این هیری ویری! آخه چه کاریه؟ اصلا مگه نمیگفتی فیلمای سوپرهیرویی رو درک نمیکنی و دارک نایت هم به زور بازی کردی (البته این موردو ممنونیم!)؟! مگه مرض داری میخوای با اعتبارت همچین کاری بکنی؟!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
omid_chek
omid_chek
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۲۸
تو دیگه نه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ