news-background
news-background

نگاه «دیه‌گو لونا» در عکس‌های منتشر شده از فصل جدید Narcos: Mexico به اعماق روح شما نفوذ می‌کند

در طول فصل اول اسپین‌آف سریال محبوب «نارکس» (Narcos) به نام «نارکس: مکزیک» (Narcos: Mexico)، راوی ناشناسی داستانی را روایت می‌کند که نهایتاً به مرگ مأمور اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا، «کیکی کامارنا» با بازی «مایکل پنیا» می‌انجامد. در قسمت آخر راوی ظاهر می‌شود و او کسی نیست جز «اسکوت مک‌نری» ستاره سریال‌های «فارگو» (Fargo) و «کارآگاه حقیقی» (True Detective) است و با توجه به عکس‌ها هدف او نیز مشخص است. «دیه‌گو لونا» نیز که نقش رئیس مافیا «فلیکس گالاردو» را بر عهده داشت، با نگاه منفوذ خود بازگشته است.

«اسکوت مک‌نری» قرار است در نقش مأمور دی‌ای‌اِی، «والت برسلین» ظاهر شود و هدفش گسترش جنگ مواد مخدر در مرز جنوبی آمریکا و کشور مکزیک است. حضور او باعث تشدید اختلاف گالاردو و دیگر سران مواد مخدر مکزیک خواهد شد. مک‌نری همچنین قرار است فصل دوم را همانند فصل اول روایت کند. داستان رسمی فصل دو به قرار زیر است: «فصل دوم «نارکس: مکزیک» ادامه داستان قدم‌های اشتباه، برنامه‌های هدف‌های منفی و فساد را در دو سمت مرز را روایت خواهد کرد که به شکست فعلی جنگ علیه مواد مخدر انجامیده است. اواست دهه ۱۹۸۰ است و کارتل عظیم «فلیکس گالاردو» با اهداف شومش، در میان تغییرات سیاسی مکزیک و فساد شدید دولت و دولت مردانش در حال رشد است. در همین حال، تلاش سخت آمریکایی‌ها برای گرفتن انتقام مرگ «کیکی کامارنا» آن‌ها را روز به روز از عدالت دور می‌کند. حلقه خشونت و کشتار روز به روز گسترده‌تر می‌شود.»

«اریک نیومن» سازنده این سریال اذعان داشت: «برای درک واقعی میزان خشونت حال حاضر مواد مخدر در مکزیک باید بفهمیم که این خشونت چطور آغاز شد و نقش اساسی آمریکا در این جنگ چه بود. فصل دوم سریال «نارکس: مکزیک» مانند جعبه پاندورا است و هم اکنون ۳۰ سال پس از این قضایا، ما هنوز در تلاشیم تا محتویاتش را حفظ کنیم.»

از بازیگران جدید فصل دوم می‌توان به «مایرا هرموسیلو» در نقش «اندینا آرلانو فلیکس»، «سوسی بیکن» در نقش «می می وب میلر»، «آندرس کاندونو» در نقش «انریکه کلیول»، «الکس نایت» در نقش «کنی ماس»، «میگوئل رودارت» در نقش «دنیلو گازرا»«، جس گارسیا» در نقش «سال اوروزکو»، «مت بیدل» در نقش «داریل پتسکی»، «جسوس اوچوآ» در نقش «جوآن نپومونسو گورا»، «فلاویو مدینا» در نقش «جوآن گارسیا آبرگو»، «آلبرتو زنی» در نقش «آمات پالاسیوس»، «جرو مدینا» در نقش «اوسی مجیا»، «جوز جولیان» در نقش «جاویر آرلانو فلیکس»، «نو هرناندز» در نقش «رافائل آگویلار»، و «نت فاکسون» در نقش «تد کای» اشاره کرد.

شبکه نتفلیکس علاوه بر عکس‌ها، تاریخ پخش فصل دوم را نیز با انتشار ویدیو کوتاهی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. فصل دوم سریال «نارکس: مکزیک» در روز پنجشنبه ۱۳ فوریه ۲۰۲۰ (۲۴ بهمن) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید