news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه دسامبر ۲۰۱۹ منتظر آن‌ها هستیم

به آخرین ماه سال میلادی رسیدیم و در آستانه کریسمس سینما رونق بیشتری نسبت به تلویزیون خواهد گرفت. البته سریال‌های جالب توجهی هم در این میان پخش خود را آغاز می‌کنند. گرچه تلویزیون در این دوره، فروغ ماه‌های گذشته را ندارد، با این حال برنامه‌های مناسبتی و سریال‌هایی که حال و هوای تعطیلات دارند فرصتی برای ارتباط با مخاطب پیدا می‌کنند. اما در این ماه تنها سریال‌های کریسمسی نمی‌آیند. چنانکه در ادامه خواهید دید، سریال‌های جنایی جذابی هم در برنامه تلویزیون قرار دارند.

یکی از مهم‌ترین عناوینی که در این ماه برمی‌گردد خانم مارول شگفت‌انگیز است که در سال‌های گذشته با تحسین همگان روبرو شد. استیون نایت هم پرکارتر از همیشه، با دست پر آمده و یک داستان کلاسیک را به سبک خودش به تصویر کشیده. و هنری کویل هم به جمع ستارگانی که در بعد از درخشش در سینما، شانس خود را در تلویزیون امتحان می‌کنند اضافه می‌شود.

سریال‌هایی که از نظر ما ممکن است جذاب باشند را در ادامه مشاهده می‌کنید. در انتهای یادداشت هم مانند همیشه، لیست سریال‌های مهمی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را می‌توانید ببینید.

یک روز در دیزنی (One Day At Disney)

شبکه: +Disney   تاریخ پخش: ۳ دسامبر (۱۲ آذر)

سریال‌های جدید و قدیمی بسیاری به سرویس دیزنی پلاس می‌آیند. یکی از سریال‌های جالب توجه جدید مستندی است که به زندگی افراد شاغل در شرکت بزرگ دیزنی می‌پردازد. به پارک‌های تفریحی دیزنی سرک می‌کشد و  داستان افراد مختلف از بازیگران و رقصنده‌های عروسکی تا مهندسین و تکنسیسن‌های پشت سازه‌های عظیم و دستگاه‌های اسباب‌بازی و طراحان و … را به تصویر می‌کشد. این سریال با یک فیلم بلند آغاز می‌شود و به دنبال آن ۵۲ قسمت کوتاه می‌آید.

خانواده‌ی مودی (The Moodys)

شبکه: Fox   تاریخ پخش: ۴ دسامبر (۱۳ آذر)

دنیس لری و الیزابت پرکینز نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند و سران خانواده‌ای هستند که برای تعطیلات کریسمس گرد هم می‌آیند. این سریال ۶ قسمتیِ اوریجینال فاکس که برای کریسمس آماده شده، بر اساس یک سریال استرالیایی با همین نام ساخته شده و از دیگر بازیگران آن می‌توان به جی بروچل، فرانکو آرناد و چلسی فری اشاره کرد.

انسان در برابر خرس (Man vs. Bear)

شبکه: Discovery   تاریخ پخش: ۴ دسامبر (۱۳ آذر)

گرچه به معنی واقعی کلمه قرار نیست انسان و خرس در این سریال کشتی بگیرند، اما این شوی واقع‌گرایانه جدید دیسکاوری، بیشتر از آنچه انتظارش را دارید به نزاع این دو گونه می‌پردازد. سه خرس گریزلی در این شو در زمینه‌های مختلف مانند قدرت و سرعت مسابقه می‌دهند و گروهی از انسان‌ها در تلاشند تا توانایی آن‌ها را به چالش بکشند.

تلافی (Reprisal)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۶ دسامبر (۱۵ آذر)

در سریال نئونوآرِ مدرنِ جدید شبکه هولو، ابیگل اسپنسر در نقش زنی ظاهر می‌شود که به دنبال انتقام گرفتن از یک گروه گنگستر جنایتکار است که در گذشته او را به حال خودش رها کردند تا بمیرد. رودریگو سنتارو هم‌بازی او در این سریال درام تاریک است. تهیه‌کننده اجرایی سریال جاش کوربین است که قسمت پایلوت را هم نوشته و و وارن لیتل فیلد که به تازگی سریال‌های مطرح فارگو و داستان ندیمه را هم تهیه کرده شریک او در این سریال است.

راستش را بخواهید (Truth Be Told)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۶ دسامبر (۱۵ آذر)

بر اساس رمانی از کیتیلن باربر با نام «آیا خوابیده‌ای؟» ساخته شده و یکی از سریال‌های پرهزینه‌ی اپل تلقی می‌شود. اکتیویا اسپنسر نقش مجری یک پادکست جنایات واقعی پرطرفدار را ایفا می‌کند که مشکوک می‌شود که شاید در مورد مظنون اولیه یک رشته قتل سریالی قضاوتِ اشتباهی کرده باشد. نقش مظنون را آرون پل بازی می‌کند و از دیگر بازیگران معروف سریال می‌توان به لیزی کاپلان، الیزابت پرکینز، مکی فیفر و تریسی تامس اشاره کرد.

کلمه‌ی ال: نسل کیو (The L Word: Generation Q)

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۸ دسامبر (۱۷ آذر)

پس از گذشت یک دهه از پایان سریالِ اصلی، جنیفر بیلز، کترین مونیگ و لیشا هیلی بار دیگر برمی‌گردند تا زندگی خود را در لس آنجلس پی بگیرند و داستان یک حلقه‌ی دوستی را به تصویر بکشند. سریال دیگر شخصیت‌های سریال اصلی را هم به این داستان جدید می‌آورد و در کنارش شخصیت‌های تازه‌ای هم معرفی می‌کند.

سرود کریسمس (Christmas Carol)

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر)

در ابتدا قرار بود این سریال در چند شب به روی آنتن برود، اما جدیدترین اثر استیون نایت که برداشتی از داستان معروف چارلز دیکنز است، در یک شب از دو شبکه‌ی اف‌اکس و بی‌بی‌سی پخش خواهد شد. در این سریال گای پیرس در نقش اسکروچ ظاهر می‌شود که بعد از مواجهه با سه روح معروف گذشته، حال و آینده، به ترتیب با بازی شارلوت رایلی، اندی سرکیس و جیسون فلمینگ، باید در رفتار خودش تجدید نظر کند.

ویچر (Witcher)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر)

این سریال بر اساس کتاب محبوب نویسنده‌ی نروژی آندری سپوسکی ساخته شده. البته بیشتر از کتاب، بخاطر بازی ویدئویی زیبایی که از روی آن ساخته و با استقبال شدید گیمرها مواجه شده، شناخته می‌شود. سری بازی‌هایی که چند شماره از آن منتشر شده و همواره پرفروش بوده. در این سریال که ساخت آن هم با سر و صدای زیادی همراه شد و یکی از عناوین پرخرج نتفلیکس محسوب می‌شود، هنری کویل نقش اصلی را بازی می‌کند و از دیگر بازیگران آن فریا آلن و لارس میکلسون را می‌توان نام برد. نکته‌ی جالب توجه اینکه سریال از همین الان برای فصل دوم تمدید شده.

شحاعتم را امتحان کن (Dare me)

شبکه: USA   تاریخ پخش: ۲۹ دسامبر (۸ دی)

یکی از چیره‌دست‌ترین داستان‌گویان هیجانی حال حاضر دنیا، مگان آبوت، به تلویزیون می‌آید تا برای اولین بار جادوی تلویزیون را با تخیل خود دربیامیزد. با رمانی که درباره‌ی یک رقابت چیرلیدینگ دبیرستانی است اما به مسیر جدیدی کشیده می‌شود. ویلا فیتزجرالد، هرزن گواردیولا و مارلو کلی ستارگان این سریال هستند و کارگردانی پایلوت آن بر عهده‌ی استف گرین بوده که اخیرا کارگردانی یک قسمت از سریال نگهبانان را هم برای شبکه اچ‌بی‌او بر عهده داشته.

  در ادامه لیست سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را مشاهده می‌کنید.  

شعبده برای بشر (Magic For Humans)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ دسامبر (۱۳ آذر)  

وایکینگ‌ها (Vikings)

فصل ۶

شبکه: History   تاریخ پخش: ۴ دسامبر (۱۳ آذر)  

خانم میزل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)

فصل ۳

شبکه: Amazon Prime   تاریخ پخش: ۵ دسامبر (۱۴ آذر)  

منزل فولر (Fuller House)

فصل ۵

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۶ دسامبر (۱۵ آذر)  

گستردگی (The Expanse)

فصل ۴

شبکه: Amazon Prime   تاریخ پخش: ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر)  

فراریان (The Runaways)

فصل ۳

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر)  

گمشده در فضا (Lost In Space)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۴ دسامبر (۳ دی)

تو (You)

فصل ۲

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۶ دسامبر (۵ دی) شما منتظر کدام سریال جدید و قدیمی هستید؟ آیا سریالی هست که به دیگران پیشنهاد کنید؟ انتخاب‌ها و نظراتتان را مانند همیشه با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹

Last In Space - The Witcher - Vikings

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۶

Lost in Space!

نمایش اسپویل
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۸

ویچر ایز کامینگ ??

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹

فقط you فوق‌العاده به معنای واقعی

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۰

maisel

نمایش اسپویل