بیوگرافی
- بیوگرافی کریستین بیل
- بیوگرافی رابین ویلیامز
- بیوگرافی بروس ویلیس
- بیوگرافی کاترین الیز بلانشت
- بیوگرافی آدام سندلر
- بیوگرافی ژان- لوک گـُدار
- بیوگرافی ریان رینولد
- بیوگرافی نیکول مری کیدمن
- بیوگرافی جیک جیلنهال
- بیوگرافی فرانسیس فورد کوپولا
- بیوگرافی رابرت دنیرو
- بیوگرافی عباس کیارستمی
- بیوگرافی ساموئل ال جکسون
- بیوگرافی سیلوستر استالونه
- بیوگرافی مارک والبرگ
- بیوگرافی مریل استریپ
- بیوگرافی مارلون براندو
- بیوگرافی جان جوزف تراولتا
- بیوگرافی کیلین مورفی
- بیوگرافی مت دیمون
- بیوگرافی برد پیت
- بیوگرافی هیوج جکمن
- بیوگرافی اورسن ولز
- بیوگرافی اینگمار برگمن
- بیوگرافی رابرت داونی جونیور
- بیوگرافی استنلی کوبریک
- بیوگرافی تام کروز
- بیوگرافی کوین هارت
- بیوگرافی آنتونی هاپکینز
- بیوگرافی لیام نیسون
- بیوگرافی آل پاچینو
- بیوگرافی ویل اسمیت
- بیوگرافی چارلی چاپلین
- بیوگرافی آکیرا کوروساوا
- بیوگرافی کلینت ایستوود
- بیوگرافی جکی چان
- بیوگرافی فدریکو فلینی
- بیوگرافی تام هاردی
- بیوگرافی گری اولدمن
- بیوگرافی دانیل کریگ
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
RBM
RBM
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۴:۱۸
اسکورسیزی تا حدی درست میگه. ولی به جای جمله فیلم های امروز سینما نیستن باید بگیم سینمای بیست سال پیش نیستن. درسته که داستان و پیچیدگی عناصری هستن که جذابیت فیلم رو افزایش میدن. اما تنها ابعاد نیستن. کارگردان اگر بخاد میتونه با قوت دادن به جنبه های دیگه کمبود داستان پردازی و... رو پوشش بده. پس در سینما اتفاق خاصی نیوفتاده. برعکس این که سینما امروز باعث شده تکنولوژی و کامپیوتر انقدر پیشرفت کنه یک امر کاملا مثبته. اتفاق منفی که اینجا افتاده اینه که زمین بازی مساوی پخش نشده. شیب کج به شده سمت ژانرها و دیدگاه های دیگه. این باعث شده سینما پر بشه از فیلم هایی که فقط به سلیقه عده محدودی میسازه. و سایرین از سر محبوبیت و یا تراکم این فیلم ها مجبورن به دسته بیننده ها بپیوندن. ولی یه نکته هست. این اتفاق خیلی شبیه اتفاقیه که تو سینما ما افتاده. فقط ما به خاطر عقب افتادگی علمی گیر کردیم توی ژانر های کمدی یا روایتی ساده یا فیلم های آپارتمانی. اونا از سر تب تکنولوژی و موج فناوری گیر کردن توی جلوه های ویژه و اکشن های تخیلی تمام نشدنی. فکر میکنم اونا بعد از یه مدت با خوابیدن این تب برگردن به حالت عادی. ما رو نمیدونم.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
kaveh.n.61
kaveh.n.61
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۳:۴۸
خوبه که وزن آدمها مشخصه. خوبه کسی داره از بساز بفروشی مارول دفاع میکنه که فاجعهای مثل لاست رو بعنوان شاهکار در پرونده ش داره.
alibbaa
alibbaa
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۷
lost فاجعه بود؟؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
cinema guys
cinema guys
۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸
و چقدر هم خوبه کسایی که دارن علیه مارول فتوا میدن نه فیلمهارو دیدن و نه کوچکترین زحمتی برای تثبیت ادعاهاشون بهخرج میدن... لیندلاف نویسنده و خالق یگانهی لاست نبود، لاست بیشتر از ویژنِ فوتوکپیوارِ جیجی آبرامز میآد، اکثر اپیزودهایی که لیندلاف توی لاست نوشته با دخالت باقی نویسندههاست و خب اوایل پروندهی کاریش بوده. لیندلاف به عنوان شورانر و نویسنده اما Leftovers رو داره توی پروندهاش، که خب فکر نکنم نیاز به توضیح باشه. هرکسی کار ضعیف داره توی پروندهاش، چه اوایل و چه اواخر زندگی کاری احتمال شکست به شکل قابل توجهی وجود داره، استناد و فشار دادن اون نقاط ضعیف توی بحث نه کار قشنگیه و نه معقوله، و صرفا اعتبار نظر خودتون و پایین میاره.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mohammad7394
mohammad7394
۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۹
هر کسی این چند وقته بعد از مصاحبه های اسکورسیزی پیداش شده حداقل چند وقت یه بار فیلم های مارول رو می بینه. هی نیاین الکی بگین استاد اشتباه نمی کنه. هر کسی اشتباه می کنه. حالا یا از این سبک خوشش نمیاد یا از فیلم های مارول. اگه این فیلم هارو دوست ندارین نگاه نکین مجبورتون که نکردن. یا شاید موضوع و داستان فیلم های مارول رو نمی فهمید. منم از فیلمی که خوشم نیاد حداقل یه دفعه نگاه می کنم بعدش دیگه اصلا نگاش نمی کنم.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
navid_gida
navid_gida
۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۶
آخه مشکل اصلی همینجاست، کار از داشتن فضا گذشته، فیلم های مارول انقدر فضای سینمای امروز رو اشغال کردن که دیگه عرصه رو برای نمایش فیلم های سینمای مستقل تنگ کردن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
MT72
MT72
۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
«او هفتهی گذشته در مصاحبه با یاهو گفته بود اسکورسیزی «دلبستگی عاطفی» به فیلمهای مارول ندارد تا بتواند در موردشان قضاوت کند» یعنی منظورش اینه که با پیشداوری و پیش فرض باید حرف بزنه. شگفتا!!!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ