news-background
news-background

«شان بین» درخواست کرده بود شخصیت او در سریال World On Fire را نکشند

«شان بین» بیشتر با نقش‌های عجیب و غریبی شناخته می‌شود که سرانجام نابود می‌شوند.

«شان بین» پیش از پیوستن به سریال «دنیا در آتش» (World on Fire) اطمینان حاصل کرده بود که شخصیتش کشته نمی‌شود. «ند استارک» در «بازی تاج‌وتخت»، «بورومیر» در «ارباب حلقه‌ها»، «الریک» در «مرگ سیاه» (Black Death) و «الک ترولیان» در «گلدن‌آی» (Goldeneye)، تنها بعضی از نقش‌های بین با فرجام‌های تلخ‌اند.

این بازیگر ۶۰ ساله بریتانیایی پیش از آنکه تصمیم بگیرد در نقش «داگلاس بنت» بازی کند، تنها یک سؤال از «پیتر بوکر» نویسنده‌ی سریال «دنیا در آتش» می‌پرسد. او در مصاحبه با خبرنگاران می‌گوید: «با او تماسی تلفنی برقرار کردم و گفتم: «در این یکی  هم می‌میریم؟ او گفت نه، زنده می‌مانی، مشکلی نخواهی داشت.»

بنابراین داگلاس دست کم در فصل اول جان سالم به در می‌برد و در صورتی که سریال برای اپیزودهای بیشتر چراغ سبز بگیرد، این شخصیت بازخواهد گشت. بین می‌گوید: «داستان‌های بیشتری برای روایت وجود داشتند. من قطعاً به ادامه‌ی سریال علاقه‌مندم چرا که می‌خواهم بدانم فرزندانم چه سرنوشتی پیدا می‌کنند. سریال پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد.»

بوکر ضمن تأیید اظهارات بین می‌گوید: «بازی [بین] را در سریال «شکسته» (Broken) دیدم و فکر کردم که او قطعاً می‌تواند از عهده‌ی این نقش برآید، زیرا می‌توانید درک کنید که بازیگران چه مسیری را انتخاب کرده‌اند.»

داستان «دنیا در آتش» که در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم روی می‌دهد از نگاه مردم عادی روایت می‌شود. «هلن هانت»، «لزلی منویل»، «بلیک هریسون»، «جولیا براون، و «جونا هاور-کینگ» از دیگر بازیگران این سریال‌ خواهند بود.

«دنیا در آتش» ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور ماه) از شبکه‌ی BBC One پخش می‌شود. اولین تریلر سریال را در ادامه مشاهده کنید.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۰

مشتاق دیدن سریال هستیم. امیدوارم مثل camomile lawn نباشه فقط.

نمایش اسپویل