news-background
news-background

«مایکل فاسبندر» در کمدی Next Goal Wins به کارگردانی «تایکا وایتیتی» بازی می‌کند

«مایکل فاسبندر» برای بازی در فیلم «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) استودیوی فاکس سرچ‌لایت به کارگردانی «تایکا وایتیتی» در حال انجام مذاکرات نهایی است. این فیلم براساس یک مستند ورزشی بریتانیایی به کارگردانی «مایک برت» و «استیو جیمیسن» ساخته می‌شود و ماجرای مربی فوتبال آلمانی «توماس رونگن» را روایت می‌کند که سعی دارد از تیم فوتبال همیشه بازنده‌ی جزایر ساموآی آمریکا برنده بسازد و به جام جهانی سعود کند. مستند سال ۲۰۱۴ در جشنواره‌ی فیلم ترایبکا اکران شد و در مراسم اهدای جوایز فیلم مستقل بریتانیا جایزه‌ی بهترین مستند را دریافت کرد.

وایتیتی این اقتباس جدید را با همکاری «ایان موریس» انجامم خواهد داد. استودیوی فیلمسازی «اندی سرکیس» و «جاناتان کوندیش» در سال ۲۰۱۵ امتیاز تولید فیلم بر اساس مستند را خریداری کردند و کارگردانی آن را به وایتیتی پیشنهاد دادند. فاسبندر نقش مربی را بازی می‌کند.

وایتیتی و سرچ‌لایت فیلم «جوجو خرگوش» را به تازگی در جشنواره‌ی تورنتو اکران کرده‌ و به زودی در آمریکا هم روی پرده می‌برند. وایتیتی فیلم «گل پیروزی‌بخش» را پیش از فیلمبرداری قسمت چهارم «ثور: عشق و آذرخش» کارگردانی می‌کند.

فاسبندر آخرین بار با نقش «مگنتو» در «ققنوس تاریکی» از چندگانه‌ی «اکس-من» دیده شده و در آینده در فیلم کمدی اکشن «کونگ فیوری ۲» ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید