زمان مطالعه: ۳ دقیقه
ویدیو: با سوپرکات نتفلیکس از «جسی پینکمن» آمادهی فیلم Breaking Bad شوید
«ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» یکی از پرهیجانترین فیلمهایی است که پاییز امسال توسط نتفلیکس عرضه میشود.
[هشدار: حاوی اسپویلر]شخصیت «جسی پینکمن» در طول ۶۲ اپیزود و پنج فصل سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) رنج و غم بیپایانی را تحمل کرد. برای یادآوری بهتر این مسئله، نتفلیکس به تازگی سوپرکات با محوریت شخصیت «جسی پینکمن» منتشر کرده که هواداران با دیدن آن مهیای فیلم «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» (El Camino: A Breaking Bad Movie) میشوند. با این ویدیوی ۳ دقیقه و ۱۷ ثانیهای، نتفلیکس به تمامی مصائب جسی از مرگ جین و آندریا گرفته تا عجز و ناتوانیاش در گریز از چنگال «والتر وایت» را یادآور میشود و به شکل غیرمستقیم به مخاطبین هشدار میدهد که شاید تراژدیهای بیشتری در انتظارشان باشد.
نتفلیکس پس از ماهها گمانهزنی سرانجام تأیید کرد که فیلم «برکینگ بد» اکتبر آینده عرضه میشود. نویسندگی و کارگردانی این فیلم به خالق سریال «وینس گیلیگان» سپرده شده و داستان در مورد «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» است که از گروگانگیری، قانون و گذشتهی خود در حال فرار است. ویدیوی نتفلیکس با آخرین صحنهی جسی در سریال به پایان میرسد. در آن صحنه، جسی با یک خودرو در حالی که لبخند میزد از محل گروگانگیری گریخت.
پل آگوست گذشته سکوت خود در مورد فیلم «برکینگ بد» را شکست و در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: «بخش دیگری از «برکینگ بد» که فکر نمیکردم دوست داشته باشم ساخته شود. اکنون که ساخته شده بسیار خوشحالم... حدود یک دقیقه پس از خواندن فیلمنامه زبانم بند آمده بود. غرق در افکار مختلف شدم. به عنوان بازیگر این نقش، خیلی خوشحال بودم که وینس از من خواسته بود در این مسیر همراهش باشم.»
به فاصلهی کوتاهی پس از انتشار اولین تریلر «ال کامینو»، پل در شبکههای اجتماعی صحنههایی از اپیزود هفتم از فصل سوم را با هواداران به اشتراک گذاشت. در آن اپیزود جسی «هایزنبرگ» را به خاطر نابود کردن زندگیاش محکوم میکند.
فیلم «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» ۱۱ اکتبر از نتفلیکس پخش میشود. ویدیوی جدید نتفلیکس را از در ادامه مشاهده کنید.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Farshid69
Farshid69
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۵:۱۹
نتفلیکس همونطور که black mirror رو خراب کرد بریکینگ بد هم خراب میکنه جوری که طرفداراش میگن کاش میزاشتن همون پایان اصلی تو دلمون موندگار میشد. حالا ببینید کی گفتم.
mahdiarian
mahdiarian
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۸
تولید کننده نیس که بخواد خراب کنه. حق پخشش رو گرفته. اگر خراب بشه هم مشکل خود AMC هست!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mr.mammad
mr.mammad
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۳:۲۳
متن اسپویل داره .... برای اونایی که ندیدن
Chrisqodds
Chrisqodds
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۷:۴۹
هشدار اضافه شد.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ