news-background
news-background

مارول شخصیت هم‌جنس‌گرای دیگری در The Eternals معرفی می‌کند

شخصیت «والکری» با بازی «تسا تامپسون» تنها شخصیت هم‌جنس‌گرای «دنیای سینمایی مارول» نخواهد بود. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تأیید کرده است که شخصیت هم‌جنس‌گرای دیگری در فیلم پرستاره‌ی «جاودانان» (The Eternals) معرفی خواهد شد.

در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در این باره به گوش می‌رسید اما فایگی هفته‌ی گذشته در مراسم D23 دیزنی معرفی چنینی شخصیتی را تأیید کرد. او نامی از شخصیت نمی‌برد اما در مصاحبه با «صبح به‌خیر آمریکا» که روز دوشنبه روی ایر رفت گفت: «او ازدواج کرده و خانواده دارد.»

فیلم ابرقهرمانی «جاودانان» در مورد گروهی از موجودات نامیرا و شبه‌انسان است که باید از زمین در مقابل حمله‌ی «دیوینت‌»ها ایستادگی کنند. این فیلم بیست و پنجمین عنوان «دنیای سینمایی مارول» است و به نظر می‌رسد که اولین فیلمی باشد که یک شخصیت ابرقهرمان هم‌جنس‌گرا را معرفی می‌کند. اعضای اصلی «جاودانان» در کتاب‌های کامیک شامل شخصیت هم‌جنس‌گرایی نمی‌شود، بنابراین مشخص نیست که فایگی کدام شخصیت را در نظر دارد.

در «جاودانان» به کارگردانی «کلوئی زائو»، «ریچارد مدن» در نقش «ایکاریس»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»، «لورن ریلاف» در نقش «ماکاری» اولین شخصیت ناشنوای دنیای سینمایی مارول، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «اجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپریت»، «دان لی» در نقش «گیلگمش»، «انجلینا جولی» در نقش «تنا»، «کیت هرینگتون» در نقش «دین ویتمن/شوالیه‌ی سیاه» و «بری کیوگان» در نقش «دروئیگ» ظاهر می‌شوند.

«جما چان» نیز به «دنیای سینمایی مارول» بازخواهد گشت اما این بار نه در نقش «مین اروا» که در «کاپیتان مارول» ظاهر شد، بلکه در نقش «سرسی».

جولای گذشته در نمایشگاه «کامیک کان» اعلام شد «تسا تامپسون» که بار دیگر در قسمت چهارم «ثور» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیت» در نقش «والکری» حضور دارد، به عنوان سلطان جدید آزگارد «به دنبال ملکه‌ی خودش است.» فایگی نیز در روزهای بعد تأیید کرد که او اولین شخصیت هم‌جنس‌گرای دنیای سینمایی مارول است. صحنه‌ای که تمایلات جنسی شخصیت را فاش می‌کرد از فیلم «ثور: رگنراک» حذف شده بود.

«جاودانان» در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ (۱۶ آبانماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۲۰

دیزنی داره مارول رو به گند میکشه، این خط این نشون. حالا ببینید کی گفتم.

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۲۳

یک نگاه به عکس بالا بندازید، بعد متوجه میشید چرا جوانان این نسل افسرده نا امید هستند. ابرقهرمانان نحیف و مردنی و سمبل های پوچ و خالی که دیگر حتی ظاهر فیزیکی یک قهرمان را هم ندارند. (زئوس، هرکولز و ژوپیتر...)

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴

بله علت اصلی تباهی این نسل دوری از ادبیات و تاریخ و هنر است.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۵۲

آقای امید شما دقیقا حرف بنده را تایید کردید. اینکه میزان آشنایی و درک شما (و هم نسلان شما) با تاریخ و ادبیات نزدیک به صفر است. تنها چیزی که از قهرمانانی که نام برده ام به چشمتان خورده احتمالا یک عکس، انیمیشن و یا فیلم هایوودی است. این قهرمانان نام برده شده کلی تاریخ و فلسفه در زیرمتن داستان هایشان است که ازش بی خبرید. پیشنهاد می کنم بیشتر در این باره "مطالعه" کنید و به چند عکس و انیمیشن و فیلم های هالیوودی بسنده نکنید چون قطره ای از دریاست. با خواندن داستان ها و افسانه های این ابرقهرمانان کهن شما درس زندگی می گیرید و با فلسفه هستی آشنا می شوید، نه فقط چند مرد قوی هیکل خیالی که با هم مبارزه می کنند.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۸:۳۱

یک نگاه به کامنت خودت بنداز، به قهرمان هایی که بهشون اشاره کردی. دوست من، قهرمانی به هیکل نیست. به مرد بودن نیست. قهرمان می تونه زن، همجنسگرا، پیر، جوون، لاغر یا چاق باشه. ابرقهرمان می‌تونه یه زن همجنسگرای دارای معلولیت باشه. اگه قراره که این نسل از این فیلم ها چیزی یاد بگیرن همینه.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۸:۲۴

ممنونم که از علت تباهی این نسل رونمایی کردید.

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۱:۴۲

بله چون اصلا چیزی برای الگوبرداری ندارند. هیچ و پوچ اند. ماکت اند.

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۳۵

به عبارتی الگو هایی که حتی قابلیت الگو گیری از اون ها هم وجود نداره !!!

نمایش اسپویل