news-background
news-background

اولین تریلر Lucy in the Sky: بازگشت «ناتالی پورتمن» به فصل اسکار

در اولین فیلم بلند «نوآح هالی» در مقام کارگردان، «جان هم» و «زازی بیتس» هم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ناتالی پورتمن» با فصل اهدای جوایز بیگانه نیست. او با بازی در نقش اصلی فیلم «قوی سیاه» به کارگردانی «دارن آرونوفسکی» برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن شده و برای فیلم‌های «نزدیک‌تر» و «جکی» نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل و بهترین بازیگر زن نقش اول را کسب کرده است. پورتمن امسال با «لوسی در آسمان» (Lucy in the Sky) به دنبال تصاحب چهارمین نامزدی خودش است. این فیلم به کارگردانی «نوآح هالی» شورانر سریال «فارگو» که اولین اثر بلند خود را تجربه می‌کند، یک درام فضایی و روانشناسانه است.

«لوسی در آسمان» از داستان واقعی رابطه‌ی «لیزا نواک» فضانورد و همکارش «ویلیا اوفلین» الهام گرفته شده است. پورتمن در فیلم نقش «لوسی کولا» را بازی می‌کند، فضانوردی که پس از انجام مأموریتی طولانی در فضا به زمین بازمی‌گردد و رابطه‌ی خود با خانواده‌اش را در حال از هم گسیختن می‌یابد. وقتی که نامزد او رابطه‌ای پنهانی با یک فضانورد زن دیگر آغاز می‌کند، لوسی در تشخیص درست و غلط دچار مشکل می‌شود. «جان هم» ستاره‌ی سریال «مد من»، «دن استیونز»، «الن برستین» و «زازی بیتس» بازیگر سریال «آتلانتا» از جمله بازیگران نقش‌های مکمل فیلم‌اند.

فاکس سرچ‌لایت «لوسی در آسمان» را برای اولین بار در دنیا از ماه آینده در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران می‌کند. «لوسی» یکی از سه فیلم مدعی اسکار امسال است که توسط سرچ‌لایت به تولید رسیده. آن‌ها سال گذشته فیلم «سوگلی» ساخته‌ی «یورگوس لانتیموس» را به فصل جوایز بردندو در ۱۰ بخش نامزد اسکار شدند. «هرگز مرا خواهی بخشید؟» این استودیو به کارگردانی «ماریل هلر» نیز سال گذشته سه نامزدی اسکار را دریافت کرد. سرچ‌لایت امسال گذشته از «لوسی در آسمان»، «جوجو خرگوش» تازه‌ترین اثر «تایکا وایتیتی» و «زندگی پنهان» ساخته‌ی «ترنس مالیک»‌ را هم روی پرده می‌برد. هر سه این عناوین در جشنواره‌ی تورنتو به نمایش درمی‌آید.

پورتمن سال گذشته با فیلم «واکس لاکس» در کانون توجه فصل اهدای جوایز بود. استودیوی نئون پورتمن را برای دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل پشتیبانی کرد اما او موفق به تصاحب این جایزه نشد. امسال افزون بر «لوسی در آسمان»، درام فضایی دیگری به نام «به سوی ستارگان» (Ad Astra) به کارگردانی «جیمز گری» و بازی «برد پیت» اکران می‌شود. این فیلم افتتاحیه‌ی جهانی خود را در ونیز جشن می‌گیرد و از ۲۰ سپتامبر در آمریکا روی پرده می‌رود.

«لوسی در آسمان» از ۴ اکتبر در سراسر آمریکا اکران می‌شود. اولین تریلر فیلم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید