news-background
news-background

دیزنی فیلم‌های Home Alone و Night at the Museum را بازسازی می‌کند

«باب ایگر» مدیر استودیوی دیزنی روز گذشته تأیید کرد شماری از چندگانه را برای شبکه‌ی اینترنتی «دیزنی+» بازسازی خواهد کرد. «تنها در خانه» (Home Alone)، «شب در موزه» (Night at the Museum) و «خاطرات یک بی‌عرضه» (Diary of a Wimpy Kid) پس از راه اندازی دیزنی+ در نوامبر آینده ریبوت می‌شوند. ایگر در پایان سخنانش گفت این چندگانه‌ها برای نسل جدید بازسازی خواهند شد.

دیزنی+ علاوه بر محتوای بازسازی شده، به صورت انحصاری عناوین «جنگ ستارگان» و مارول را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد. «کوین فایگی» هم پیش‌تر در این باره توضیح داده بود که عناوین بسیار پرشماری از استودیو در این شبکه پخش خواهند شد. بعضی از هوادارانی که «تنها در خانه» را یک فیلم کلاسیک می‌دانند و آن را با نام «جو پشی»، «دنیل استرن» و «مکالی کالکین» گره می‌زنند، از شنیدن این گزارش چندان هیجان‌زده نشدند. آن‌ها اغلب معتقدند که داستان فیلم در عصر تکنولوژی غیرمنطقی است. در نسخه‌ی اصلی فیلم یک خانواده به سفر می‌روند و یکی از بچه‌های‌شان را در خانه جا می‌گذارند و سپس سعی می‌کنند در طول تعطیلات به خانه بازگردند. این داستان در دورانی که سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای برقراری ارتباط وجود دارد چندان پذیرفته شده نیست. یکی از هواداران می‌نویسد: «ایده‌های دیزنی برای بازسازی فیلم‌ها هر روز بدتر و بدتر می‌شود...» دیگری می‌گوید: ««تنها در خانه» که به نظر من نباید بازسازی شود، تنها در صورتی می‌تواند موفق باشد که براساس نسخه‌ی دهه‌ی نودی آن ساخته شود. کوین امروز می‌تواند به معنای واقعی کلمه هر چیزی را درب خانه تحویل بگیرد، والدین او می‌توانند با «فیس تایم» با او ارتباط برقرار کنند. این داستان امروز جواب نمی‌دهد.» «مکالی کالکین» بازیگر نقش اول «تنها در خانه» شب گذشته با انتشار تصویری از خود با هد-بند بر روی مبل نوشت: «نسخه‌ی به‌روزشده‌ی «تنها در خانه» این شکلی است.» و سپس به شوخی از دیزنی درخواست کرد با او تماس بگیرند.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۰۹

خب دیگه الآن مشخص شد نقش اول این فیلما یا زن هستن یا سیاه پوست یا همجنس گرا یا همه موارد??? خوشبحال ما که نسخه اورجینال اینا رو دیدیم

نمایش اسپویل