news-background
news-background

«تارون اجرتون»: می‌دانم که طرفداران دنیای مارول دوست دارند من ولورین بعدی باشم

آیا ممکن است که «تارون اجرتون» ولورین بعدی باشد؟ بسیاری از طرفداران مارول امیدوارند که این اتفاق بیافتد. اجرتون در جشن انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در روز چهارشنبه به ورایتی گفت از اینکه طرفداران بسیاری در اینترنت از او می‌خواهند نقش ولورین شخصیت مشهور «ایکس من» را بازی کند آگاه است.

این درخواست‌ها پس از اینکه «کوین فایگی» ساخت سریالی درباره «جهش‌یافتگان» را تائید کرد شروع شدند و اجرتون هم از پیوستن به دنیای سینمایی مارول ابراز علاقه کرد: «من عاشق مارول هستم و من عاشق فیلم هستم و من به دنبال دلیلی برای ورزش کردن می‌گردم. من واقعاً دوست دارم بخشی از این دنیا باشم، ممکن است بازی در نقش «ولورین» منطقی نباشد اما هنوز نمی‌دانم.»

«هیو جکمن» در طول ۱۷ سال ۹ بار در نقش ولورین حاضر شد. سری فیلم‌های ولورین توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ساخته شد. احتمال ساخت فیلم «ایکس من» توسط دنیای مارول با بازیگران جدید بسیار هیجان انگیز است. اجرتون و جکمن در سال ۲۰۱۶ در فیلم «ادی عقاب» (Eddie the Eagle) حضور پیدا کردند و اجرتون اعلام کرد که پیش از موافقت برای بازی در این نقش باید با جکمن تماس بگیرد. او همچنین می‌گوید احتمالاً نتواند خط ریش‌های مشهور ولورین را به خوبی جکمن در بیاورد.

«جیمی بل» همبازی اجرتون در فیلم «راکت‌من» و بازیگر فیلم «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) از بازی اجرتون در نقش ولورین حمایت کرده است: «وقتی او می‌تواند نقش «التون جان» را بازی کند، چرا که نه؟ این قدم منطقی بعدی است. من مطمئنم که او دوست دارد ولورین بعدی باشد. تارون فوق‌العاده است. من با توجه به تجربه همکاری با تارون می‌دانم او جه کارهایی را نمی‌تواند انجام دهد و این یکی از کارهایی است که او می‌تواند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۹

خیلی ممنون شما همون ادی عقاب باشی براتون بهتره

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۵

کی هست اصلا؟:| چرا اولین باره میبینمش؟!

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۲

فک کنم ترکیبی زده

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۶

هر کسی طرفدار یه بلزیگره ولی طرفدارا تارون ساقی بدرد بخوری ندارن

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰

بشین سر جات بند کفشت باز نشه یره...

نمایش اسپویل
بیشتر