news-background
news-background

"Jason Bourne" جدید رسما تایید شد+پوستر و تریلر

 عنوان قسمت جدید از سری فیلم های "Jason Bourne" رسماً تایید شد! چند ماهی است که تیم سازنده مشغول ساختن این فیلم هستند و گفته شده که این اثر در جولای امسال ( مرداد 95) منتشر خواهد شد. تا به امروز اسمی برای قسمت جدید از ماجراهای Jason انتخاب نشده بود تا اینکه اولین تریلر از صحنه های فیلم در میان برنامه های Super Bowl دیشب (فینال قهرمانی بازی های فوتبال آمریکایی،لیگ NFL) نمایش داده شد وبرخلاف سنت همیشگی و اسامی سری وار این عنوان نام آن "Jason Bourne" خالی نمایش داده شد.

مشاهده /دانلود تریلر

پائول گرین گرس با فیلم "Jason Bourne" دوباره به عرصه فیلم های اکشن باز می گردد و دوباره با آقای مت دامون همکاری میکند.این دو قبلاً نیز در دومین و سومین قسمت از فیلم های Bourne در سال های 2002 و 2007 با یکدیگر همکاری کرده اند.در سال 2012 اقدامی برای ساخت قسمت جدید "Jason Bourne" با همراهی جرمی رنر شد که حاصل آن "Jason Bourne: Legacy" بود. اما Legacy به هیچ وجه مورد تأیید منتقدان و طرفداران واقع نشد.

به دنبال تریلر پخش شده پوستری برگرفته از تریلر مذکور در اینترنت منتشر شد که در زیر میتوانید ان را مشاهده نمایید.

jason-bourne-movie-2016-poster

آقای دامون سال پیش، طی مصاحبه ای با The Telegraph درباره ی اهمیت و ارزشی که فیلم های Bourne برای او دارندصحبت کرد. تقریباً یک دهه میشود که او نقش فعلی خود را تجربه نکرده است و اکنون بعد از 9 سال به صحنه های "Jason Bourne" بازگشته است.طبق صحبت های او با The Telegraph، سری Bourne به او در نشان دادن خود بسیار کمک کرده است و کارگردان ها با عملکرد او در این فیلم ها بود که او را شناختند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید