news-background
news-background

Murder Mystery کمدی جدید «آدام سندلر» و «جنیفر انیستون» پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس در سه روز اول انتشار

ژانر کمدی شاید در گیشه مُرده باشد اما در نت‌فلیکس به حیات خود ادامه می‌دهد.

نت‌فلیکس سه‌شنبه شب از طریق صفحه‌ی توئیتر خود اعلام کرد که «معمای قتل» (Murder Mystery) با بازی «جنیفر انیستون» و «آدام سندلر» را از روز جمعه تا یکشنبه گذشته، ۳۰.۸۷ میلیون مشترک تماشا کرده‌اند تا پربیننده‌ترین آخر هفته برای یک فیلم در تاریخ این سرویس به ثبت برسد. ۱۳.۳۷ میلیون مشترک فیلم را از ایالات متحده و کانادا و ۱۷.۵ میلیون حساب کاربری از خارج از مرزهای آمریکای شمالی این کمدی را نظاره کردند.

«معمای قتل» به نویسندگی «جیمز وندربیلت» و کارگردانی «کایل نیواچک» در تاریخ ۱۴ ژوئن در دسترس قرار گرفت. داستان فیلم در مورد یک پلیس نیویورکی و همسر او است که در حین گذران تعطیلات در اروپا سعی می‌کنند راز مرگ یک میلیارد پیر را کشف کنند. «معمای قتل» پس از «فقط با آن کنار بیا» (Just Go With It) که در سال ۲۰۱۱ با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۱۴.۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، دومین فیلم مشترک سندلر و انیستون است.

فیلم اکشن فانتزی «درخشان» (Bright) با بازی «ویل اسمیت» در سه روز اول انتشار در سال ۲۰۱۷ توسط ۱۱ میلیون مشترک مشاهده شده بود. نت‌فلیکس کریسمس گذشته گزارش داد که فیلم «قفس پرنده‌» با بازی «ساندرا بولاک» را ۴۵ میلیون مشترک جهانی در هفت روز اول نگاه کرده‌اند. «نیلسن» سپس اعلام کرد که «قفس پرنده» را در اولین هفته‌ی انتشار ۲۶ میلیون کاربر آمریکایی به نظاره نشسته‌اند.

در فصل اهدای جوایز سال گذشته، نت‌فلیکس با «رما» (Roma) به کارگردانی «آلفونسو کوارون» برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. این فیلم سه هفته پیش از آنکه در دسترس مشترکین سرویس قرار بگیرد روی پرده به نمایش درآمده بود. نت‌فلیکس به تازگی «اسپنسر کلاین» مدیر سابق فاکس را به عنوان ریاست پخش تئاتریکال شبکه انتخاب کرده است. او بر اکران فیلم‌های مدعی کسب جایزه‌ای چون «ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، «لاندرومات» ساخته‌ی «استیون سودربرگ»، کمدی بدون عنوانی با بازی «اسکارلت جوهانسون» و «آدام درایور» به کارگردانی «نوآح بامبک» و چند پروژه‌ی دیگر نظارت می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید