news-background
news-background

توصیه کارگردان Fantastic Four به سازنده بعدی چندگانه: «فقط به کوین فایگی گوش بده»

سال‌ها پیش از آغاز «دنیای سینمایی مارول»، «تیم استوری» دو قسمت از چندگانه‌ی «چهار شگفت‌انگیز» را برای استودیوی فاکس قرن بیستم به تولید رسانده بود.

اقتباس سینمایی از کامیک «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) به نویسندگی «جک کربی»‌ و «استن لی» سه بار در سال‌های ۲۰۰۵ و دنباله‌های آن تحت عناوین «چهار شگفت‌انگیز: ظهور موج‌سوار نقره‌ای» (Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer) در سال ۲۰۰۷ و ریبوت سال ۲۰۱۵ (Fantastic Four) به شکست انجامید. دو قسمت اول فیلم به سال‌های پیش از آغاز «دنیای سینمایی مارول» برمی‌گردند و توسط «تیم استوری» کارگردانی شدند، فیلمسازی که بیشتر با آثاری کمدی مانند «تاکسی» شناخته می‌شد. استوری در ابتدا می‌دانست که با «چهار شگفت‌انگیز»‌ چه کار دشواری پیش رو دارد و دوران فیلمسازی او به عنوان کارگردان فیلم‌های ابرقهرمانی با «موج‌سوار نقره‌ای» که در جذب مخاطب ناکام ماند به پایان رسید.

استوری اخیراً در مصاحبه با «سینمابلند» از کارگردانی آخرین پروژه‌ی خود که ریبوت فیلم «شفت» (Shaft) خواهد بود سخن گفته و در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای به کارگردان بعدی چندگانه‌ی «چهار شگفت‌انگیز»‌ دارد می‌گوید: «اولاً به آن‌ها می‌گویم به «کوین فایگی» گوش دهند. «کوین فایگی» مرد این کار است.»

اکنون که دیزنی استودیوی فاکس قرن بیستم را خریداری کرده، این فرصت را در اختیار دارد تا همچون شخصیت‌های «ددپول»‌ و «اکس-من»، از شخصیت‌های چندگانه از جمله «رید ریچاردز»، «شو استورم»، «جانی استورم» و «بن گریم» در «دنیای سینمایی مارول» استفاده کند. بسیاری از هواداران کتاب‌های مصور انتظار دارند این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد و فایگی به بهترین نحو ابرقهرمانان جدیدی به «دنیای سینمایی مارول» معرفی کند.

استوری در ادامه توصیه‌ی دیگری ارائه می‌دهد: «تنها می‌توانم بگویم که بر روی شخصیت «رید ریچاردز» تحقیق کنید. ادامه‌ی داستان آسان نیست.»

مارول و دیزنی به صورت رسمی برنامه‌های آینده‌ی خود برای «چهار شگفت‌انگیز» را فاش نساخته‌اند. در فیلم‌های استوری «جسیکا آلبا»، «کریس اوانز»، «مایکل چیکلیس» و «یوان گروفود» نقش بازی کردند. ریبوت سال ۲۰۱۵ نیز توسط «جاش ترنک» ساخته شد و «مایکل بی. جوردن»، «کیت مارا»، «مایلز تلر»‌ و «جیمی بل» در آن حضور داشتند.

هفته‌ی گذشته GWW گزارش داد که مارول و «کوین فایگی» قصد دارند ریبوت فیلم را در سال ۲۰۲۲ روی پرده ببرند. در این گزارش آمده بود که «پیتون رید»‌ کارگردان «مرد مورچه‌ای و زنبورک» ایده‌هایی برای شخصیت‌های چندگانه مطرح کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید