news-background
news-background

اولین تریلر انیمیشن Onward با صداپیشگی «کریس پرت» و «تام هالند»

پس از اکران «داستان اسباب بازی ۴» تا چند هفته‌ی آینده، پیکسار دوباره اثری اریجینال روی پرده می‌برد که انیمیشنی فانتزی و ماجراجویانه به نام «به‌پیش» (Onward) است. این فیلم که توسط «دن اسکنلان» کارگردان «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) برای استودیو تولید شده، اولین اثر کاملاً اریجینال پیکسار پس از «کوکو» (Coco) خواهد بود و بهار آینده اکران می‌شود. خوشبختانه برای دیدن اولین تصاویر از فیلم لازم نیست بیش از این منتظر بمانیم چرا که دیزنی و پیکسار طبق اعلام قبلی اولین تریلر آن را پنجشنبه شب منتشر کردند.

اولین تریلر فیلم در خلال برگزاری اولین بازی از دور پایانی مسابقات NBA از شبکه‌ی ABC پخش شد، درحالی که اولین پوستر فیلم هم چند ساعت پیش از آن رونمایی شده بود. تریلر فیلم از این صفحه قابل مشاهده است.

پیکسار در تازه‌ترین اثرش داستان دو برادر الف نوجوان را بازگو می‌کند که برای یافتن آخرین بقایای جادو در دنیا ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند. قصه‌ی «به‌پیش» نه تنها با دیگر آثار پیکسار متفاوت است، بلکه ستارگان بسیاری در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

«کریس پرت» و «تام هالند» دو ستاره‌ی «دنیای سینمایی مارول» در نقش‌های «استار-لرد» رهبر «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و «مرد-عنکبوتی»، به جای دو برادر قصه صداپیشگی می‌کنند. این دو بازیگر در فیلم‌های «آخر بازی» (Endgame) و «جنگ بی‌نهایت» (Infinity War) در کنار یکدیگر ایفای نقش کرده بودند. «جولیا لوئیس درایفس» بازیگر برنده‌ی امی و «اکتاویا اسپنسر» برنده‌ی اسکار دیگر صداپیشگان صاحب نام این فیلم خواهند بود.

اسکنلان در مورد صداپیشگان فیلم می‌گوید: «تام از جذابیتی مسری و صمیمیتی برخوردار است که موجب می‌شود هر نقشی که برعهده بگیرد برای شما قابل درک باشد. بازیگری مضحک‌تر از جولیا هم پیدا نمی‌شود، اما او نیز به شخصیت‌اش گرمی و مهربانی بخشیده است.» «کوری ری» تهیه‌کننده‌ی فیلم اضافه می‌کند: «کریس به همان اندازه به شخصیت خود احساس و طنزی مثال‌زدنی می‌بخشد.»

دیزنی انیمیشن «به‌پیش» را در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید