زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تریلر کامل «شیر شاه»: بازگشت سیمبا و موفاسا به سینما با جلوههای ویژهی شگفتآور
«دونالد گلاور» در بازسازی لایو اکشن دیزنی از انیمیشن کلاسیک «شیر شاه» در نقش سیمبا صداپیشگی میکند.
جلوههای ویژهی تریلر رسمی دیزنی برای اقتباس جدید از «شیر شاه» (The Lion King) را تا نبینید باور نمیکنید. اگرچه این فیلم لزوماً نسخهی لایو اکشن انیمیشن کلاسیک محصول ۱۹۹۴ به شمار نمیآید، اما از جلوههای ویژهی بهتآوری برای متحرک ساختن حیوانات فیلم استفاده شده که به شدت واقعی و نفسگیر مینماید. این فیلم پس از «دامبو» و «علاءالدین» که در ماه می روی پرده میرود، سومین فیلم بازسازی شدهی دیزنی در سال ۲۰۱۹ به شمار میرود.
کارگردانی این فیلم را «جان فاورو» برعهده دارد و بازیگران درخشانی در آن صداپیشگی کردهاند که شامل «دونالد گلاور» در نقش «سیمبا»، «سث روگن»، در نقش «پومبا»، «بیلی آیکنر» در نقش «تیمون»، «بیانسه» در نقش «نالا»، «چیوتل ایجیوفر» در نقش «اسکار»، «آلفری وودارد» در نقش «سرابی» ، «جان الیور» در نقش «زازو» و «جیمز ارل جونز» در نقش «موسافا» میشود. «جیمز ارل جونز» در انیمیشن کلاسیک دیزنی در سال ۱۹۹۴ نیز برای همین نقش صداپیشگی کرده بود.
فاور پس از کارگردانی فیلم پرفروش «کتاب جنگل» در سال ۲۰۱۶ به سراغ «شیر شاه» آمد. در فیلم «کتاب جنگل» یک هنرپیشهی خردسال به نام «نیل ستی» در مقابل حیواناتی که با گرافیک کامپیوتری طراحی شده بودند بازی کرد، اما تمام شخصیتهای «شیر شاه» با استفاده از جلوههای ویژه استفاده شده است. فیلم «کتاب جنگل» در آن سال برندهی اسکار بهترین جلوههای ویژه شد و طبیعتاً «شیر شاه» هم یکی از مدعیان کسب این جایزه خواهد بود. تصاویری که هفتهی گذشته از این فیلم در سینماکان رونمایی شد بهت منتقدین را به دنبال داشت.
دیزنی «شیر شاه» را ۱۹ جولای در آمریکا اکران میکند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
samppram98
samppram98
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۹:۵۴
بَه بَه. زودتر منتشر بشه تا ببینیم دیزنی چیکار کرده. بیصبرانه منتظرم.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
soroush007
soroush007
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۹:۱۱
با این همه جلوه های ویژه و میلیون ها دلار پول نمی تونن جای اون شیرشاه قدیمی رو بگیرن. حسی که با دیدن اون انیمیشن های قدیمی ادم داشت رو ذره ایش در این انیمیشن های جدید نیست. درگیر تکنیک و کیفیت شدند و اصل داستان که "حس" است رو فراموش کردند.
shahabeddin
shahabeddin
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۲۸
دوست عزیز من رای به کامنت شما ندادم چون هم با حرف شما موافقم هم مخالف،مخالف به این خاطر که کلی زحمت پشتش هست و نباید نا دیده گرفت دوم هم اینکه قبول دارم حس انیمیشن قبلی رو حداقل در درون تریلری که منتشر شده وجود نداشت و در درون انیمیشن هم بعید می دونم....
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ