news-background
news-background

کارگردان آلمانی نقش منفی سریال The Mandalorian را بازی می‌کند

کسی انتظار نداشت که کارگردان آلمانی تبار و ضد دین یعنی آقای «ورنر هرتسوک» نقش قهرمانی شجاع و دلربا را در جدیدترین اقتباس تلویزیونی از سری «جنگ ستارگان» (Star Wars) که «ماندالوریایی» (The Mandalorian) نام دارد، ایفا کند. در جدیدترین مصاحبه‎ای که ایشان انجام داده‎اند، پیرامون نقشی که در این سریال ایفا خواهند کرد توضیحاتی داده شده و قطعاً همانطور که حدس زدید، وی نقش منفی را برعهده خواهد داشت.

آقای هرتسوک کارگردان فیلم‎هایی چون «مرد گریزلی» (Grizzly Man)، «فیتزکارالدو» (Fitzcarraldo) و «اگیری، خشم خدا» (Aguirre, the Wrath of God) را برعهده داشته و به همین سبب به معروفیت دست یافت و توانست در تعدادی پروژه سریالی صداگذاری کند که اغلب انیمیشن‎های کمدی بودند. اما اگر به خاطر داشته باشید، وی سابقه بازی در نقش «زک» را دارد که یک شخصیت منفی در فیلم معروف «جک ریچر» (Jack Reacher) محصول سال ۲۰۱۲ بوده و «تام کروز» در آن نقش اصلی را ایفا می‎کند.

او در مصاحبه با «ایندی‌وایر» گفته است: «خوب این را دیگر همه می‌دانند. من نقشی کوچک، بسیار کوچک در سریال ماندالوریایی که ادامه‎ای بر جنگ ستارگان یا هرچیزی که شما صدایش می‎کنید، دارم. من بازیگری را دوست دارم زیرا حس می‎کنم می‎توانم موفق باشم با این حال، فقط وقتی این کار را دوست دارم که قرار باشد نقشی منفی را ایفا کنم.»

از قبل نیز گمان‎هایی در مورد این که آقای هرتسوک نقش رئیس گروهی جنایت کار را برعهده بگیرد در جریان بود با این حال به طور رسمی تاییدی صورت نگرفته بود. بر اساس گفته‌های وی، کوچک بودن نقشش کمی نگران کننده است و به نظر می‎رسد از آن شخصیت‎هایی باشد که کمی بعد از معرفی، کشته می‎شوند. بنابراین، قطعاً نمی‎شود نتیجه گرفت وی در فصل‎های طولانی سریال حضور خواهد داشت اما در صفحه او در IMDB نامش به عنوان بازیگر قسمت اول سریال، به چشم می‎خورد.

سریال «ماندالوریایی» قرار است در تاریخی نامشخص در پاییز ۲۰۱۹ بر روی سرویس «دیزنی+» منتشر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید