زمان مطالعه: ۲ دقیقه
کارگردان آلمانی نقش منفی سریال The Mandalorian را بازی میکند
کسی انتظار نداشت که کارگردان آلمانی تبار و ضد دین یعنی آقای «ورنر هرتسوک» نقش قهرمانی شجاع و دلربا را در جدیدترین اقتباس تلویزیونی از سری «جنگ ستارگان» (Star Wars) که «ماندالوریایی» (The Mandalorian) نام دارد، ایفا کند. در جدیدترین مصاحبهای که ایشان انجام دادهاند، پیرامون نقشی که در این سریال ایفا خواهند کرد توضیحاتی داده شده و قطعاً همانطور که حدس زدید، وی نقش منفی را برعهده خواهد داشت.
آقای هرتسوک کارگردان فیلمهایی چون «مرد گریزلی» (Grizzly Man)، «فیتزکارالدو» (Fitzcarraldo) و «اگیری، خشم خدا» (Aguirre, the Wrath of God) را برعهده داشته و به همین سبب به معروفیت دست یافت و توانست در تعدادی پروژه سریالی صداگذاری کند که اغلب انیمیشنهای کمدی بودند. اما اگر به خاطر داشته باشید، وی سابقه بازی در نقش «زک» را دارد که یک شخصیت منفی در فیلم معروف «جک ریچر» (Jack Reacher) محصول سال ۲۰۱۲ بوده و «تام کروز» در آن نقش اصلی را ایفا میکند.
او در مصاحبه با «ایندیوایر» گفته است: «خوب این را دیگر همه میدانند. من نقشی کوچک، بسیار کوچک در سریال ماندالوریایی که ادامهای بر جنگ ستارگان یا هرچیزی که شما صدایش میکنید، دارم. من بازیگری را دوست دارم زیرا حس میکنم میتوانم موفق باشم با این حال، فقط وقتی این کار را دوست دارم که قرار باشد نقشی منفی را ایفا کنم.»
از قبل نیز گمانهایی در مورد این که آقای هرتسوک نقش رئیس گروهی جنایت کار را برعهده بگیرد در جریان بود با این حال به طور رسمی تاییدی صورت نگرفته بود. بر اساس گفتههای وی، کوچک بودن نقشش کمی نگران کننده است و به نظر میرسد از آن شخصیتهایی باشد که کمی بعد از معرفی، کشته میشوند. بنابراین، قطعاً نمیشود نتیجه گرفت وی در فصلهای طولانی سریال حضور خواهد داشت اما در صفحه او در IMDB نامش به عنوان بازیگر قسمت اول سریال، به چشم میخورد.
سریال «ماندالوریایی» قرار است در تاریخی نامشخص در پاییز ۲۰۱۹ بر روی سرویس «دیزنی+» منتشر شود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید