اطلاعیه رسمی درباره کندی سرعت کاربران شاتل [بروزرسانی-رفع مشکل]

با سلام.

طی 48 ساعت گذشته تعداد کاربرانی که مشکل افت سرعت را در هنگام دانلود گزارش کرده اند، افزایش پیدا کرده است. تیم 30نما سریعا پیگیر موضوع شد و طی نتایجی که بدست امد.

تمامی کاربران مذکور از سرویس های شاتل استفاده می کنند؛ و این بدان معنی است که سرویس دهنده مذکور بنا به دلایلی سرعت را برای دانلود از سرورهای دیگر به خصوص اسیاتک محدود کرده است.

لازم به ذکر است، این محدودیت فقط شامل سرورهای 30نما نمی شود و کلیه ی سایت های دیگری که از طرف اسیاتک میزبانی می شوند نیز این کندی سرعت را تجربه می کنند.

گزارش کندی سرعت به دیتا سنتر اسیاتک ارسال شده است و دیتاسنتر اسیاتک در حال پیگیری این موضوع با شاتل می باشد.

کاربران عزیز نیز جهت سرعت بخشیدن به پروسه می توانند با ای اس پی خود (شاتل) تماس گرفته و درخواست رسیدگی وضعیت را بنمایند یا با تلفن شکایت و رسیدگی 195 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایند تا پیگیری سریع تری راجب موضوع صورت گیرد.

  پ . ن : طبق خبری که جدیدا به دست ما رسید ظاهرا حتی مشکل در سرورهای مخابرات نیز بوجود امده است. پ. ن : جهت اثبات مدعا, کافی است فایلی را توسط اینترنت موبایلی خود استارت زده و متوجه مشکل شوید.  

بروز رسانی  18/12/97  :  ظاهرا مشکل برطرف شده و سرعت کلیه ی کاربران به حالت قبلی بازگشته است. اگر کسی همچنان مشکل داره با ای اس پی خودش تماس بگیره و پیگیر موضوع بشه.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۰۶

در اصل مشکل از سرورهای شرکت زیرساخت بود، که حل شد. گویا یکی پاشو گذاشته روی کابل ها! قدیم می گفتن کوسه ها کابلا رو پاره کردن.

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۰

وقت بخیر مدیران سایت بنده هم از نت رایتل و هم از نت مخابرات استفاده میکنم مشکل کندی سرعت هیچوقت نداشتم ، جهت اطلاع رسانی عرض کردم

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۵۹

سلام. من اینترنت دیده بان دارم و سرعت دانلود به شدت افت کرده، الان سرعتم رسیده به 200 کیلوبایت، تا دیروز با 2 مگابایت دان میکردم

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۴

ظاهرا مشکل حل شده... الان مثل سابق سرعت عالیه...

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۳۹

لطف کنید مشکل را با پشتیبانی آنلاین سایت مطرح کنید تا دلیل این مشکل بررسی شود

نمایش اسپویل