news-background
news-background

تریلر جدید Shazam منتشر شد

تریلر جدید «شزم!» (Shazam!) طبق اعلام قبلی «دیوید اف. سندبرگ» کارگردان فیلم، دوشنبه شب منتشر شد. در اقتباس «نیو لاین سینما» از ابرقهرمان «دی‌سی کامیکس»، «اشر انجل» در نقش «بیلی بتسون» و «زکری لیوای» در نقش ظاهر ابرقهرمانی او بازی می‌کنند. «مارک استرانگ»، «جک دیلن گریزر» و «جایمون هونسو» دیگر بازیگران این فیلم‌اند.

«بیلی بتسون»‌۱۴ ساله با به زبان آوردن تنها یک کلمه-شزم!- که یک طلسم باستانی است به ابرقهرمانی بزرگسال تبدیل می‌شود. «شزم» با بی‌ملاحظگی یک نوجوان باید کشف کند که آیا می‌تواند پرواز کند و با دستانش رعد و برق پرتاب کند یا نه. او برای مبارزه با نیروهای شیطانی ابتدا باید نحوه‌ی به کار بردن توانایی‌هایش را فرابگیرد.

انجل در خصوص ویژگی‌های فیلم می‌گوید: «شزم یک فیلم خانوادگی است. به نظرم من سوپر و شزم وجه اشتراکات زیادی دارند و در واقع او تمام کارهای سوپرمن را انجام می‌دهد.» لیوای در مصاحبه‌ی دیگری گفته بود: «همانطور که احتمالاً می‌دانید چیز زیادی نمی‌توانم در مورد فیلم به شما بگویم. فقط می‌توانم به شما بگویم که از فرط هیجان دارم دیوانه می‌شوم! اساساً‌ نسخه‌ی دیگری از فیلم «بزرگ» (Big) را بازی کرده‌ام. مثل این است که سوپرمن و فیلم «بزرگ» را ترکیب کرده باشید، و این بسیار لذت‌بخش است. باید ابرقهرمانی باشم که از ابرقهرمان بودن خود هیجانزده می‌شود.»

«شزم!» ۵ آپریل در آمریکا روی پرده می‌رود. دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی شامل «پرندگان شکاری» در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰، و «واندر وومن» ۱۹۸۴ در تاریخ ۵ ژوئن می‌شود.

 

مشاهده دومین تریلر رسمی شزم (۷۵ مگابایت)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۵۶

imdb کلک میزنه..فیکه حجمش.. just youtube............

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۴۹

اصلا روی حجم تریلرا خوب کار نمیکنید زدید 75 مگ موقع دانلود میزنه 104 مگ، وقتی هم حجمو کم میکنید کیفیتشم داغون میکنید ، همه سایتا حجم تریلراشون پایینه کیفیت تصویرشونم خوبه ، شمام همینو انجام بدین

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۵۶

ما هیچ گونه دستکاری روی کیفیت تریلر ها انجام نمیدیم 1080 و اورجینالی هست که imdb میزاره. شما تریلر اول فیلم رو اجرا کردید که ۱۰۴ مگابایت بوده. حجم تریلر جدید ۷۵ مگابایت هست. از سمت راست و پایین پلیر به بقیه تریلرها دسترسی خواهید داشت.

نمایش اسپویل