زمان مطالعه: ۲ دقیقه
Black Widow با ردهی سنی بزرگسال اکران نمیشود
گمانهزنیها در مورد درجهی سنی فیلم «بیوهی سیاه» (Black Widow) سرانجام به پایان رسید. «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول به تازگی در مصاحبهای تأیید کرده است که این فیلم با ردهی سنی بزرگسال (R) اکران نمیشود. این بدان معناست که فیلم جداگانهی این شخصیت با همان درجهی سنی ۱۳ سال (PG-13) روی پرده میرود و فاقد صحنههای اکشن خشونتآمیز، الفاظ رکیک و یا محتوایی است که میتواند برای مخاطبین جوانتر مناسب نباشد.
فایگی در این رابطه میگوید: «هرگز قرار نبود ردهی سنی بزرگسال داشته باشد. وقتی جایی مینویسند که شاید با این ردهی سنی اکران شود، بقیه آن را تکرار میکنند.» بنابراین به نظر میرسد که هرآنچه در ماههای اخیر در این خصوص منتشر شده بود شایعاتی بیش نبودهاند.
فایگی فاش میکند که استودیو هنوز آمادهی اعلام اسامی فیلمهایی که پس از «آخربازی» (Avengers: Endgame) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) اکران میشوند نیست.
در فیلم اختصاصی مارول برای شخصیت «بیوهی سیاه»، «اسکارلت جوهانسون» برای ایفای نقش بازخواهد گشت و طبق شنیدهها ۱۵ میلیون دلار دریافت میکند، اما هنوز مشخص نیست کدامیک از شخصیتهای دیگر در داستان فیلم وجود دارند. کارگردانی فیلم را «کیت شورتلند» و نویسندگی آن را «جک شیفر» برعهده دارد. پیش از اکران این فیلم جوهانسون آپریل آینده در فیلم «انتقامجویان: آخر بازی» دیده خواهد شد.
«بیوهی سیاه» در کنار «جاودانان» (The Eternals)، دنبالهی «پلنگ سیاه»، دنبالهی «دکتر استرنج» و دنبالهی «محافظین کهکشان»، از جملهی فیلمهای پرشماریاند که انتظار میرود در سالهای آینده به نمایش درآیند، اما تولیدشان هنوز به صورت رسمی به تأیید استودیوی مارول نرسیده است.
پیشبینی میشود «بیوهی سیاه» در سال ۲۰۲۰ به اکران سینماهای آمریکا درآید.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Farshid69
Farshid69
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۰۹
از تمام ابر قهرمان ها این black widow نچسب ترین و بیخودترین هست. طرفداران این شخصیت فقط دو دلیل بزرگ برای دنبالش دارند و بس.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Godmode
Godmode
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۱۷
حیف و تریلیارد ها حیف ، اینجانب شکم و جاهای دیگرم را صابون زده و منتظر یک نسخه 18+ از این فیلم با بازی عروس قلب ها " اسکارلت جوهانسون " بزرگوار بودم . بارالها با دل ما جوانان این مرز و بوم چه میکنی ؟ خخخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
koorosh salarian
koorosh salarian
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۴۹
خخخخخخخخ.؟!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
farhunt
farhunt
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۰۳
دفعه قبل که ازش صحبت شد قرار بود با درجه 17 اکران بشه ولی الان دوباره نظراتشون تغییر کرد اخه هیرو زنی که توی کامیک بوکاش جذابیت خاصی داره برای افراد بالغ و از حرفای تیکه وار خاص 18+ استفاده میکنه چرا باید از ماهیت اصلیش دور بشه و واسه بچه 13 ساله نمایش داده بشه اینگار فقط بچه ها کامیک بوک میخونن افراد سن و سال دار سواد خوندن ندارن یه مشت ادم مسخره کمپانی دار کم هوش، جمش کنن اصلا با این تفاسیر
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
_Shabah_
_Shabah_
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۰۲
لعنت به پول ، اون از فیلم ونوم که بخاطر همین رده سنی نگذاشتن که صحنه هاش جذاب و مثل خود کاراکتر باشه ، اینم از بیوه سیاه ، مخصوصا دنیای dc که اکثر کاراکتر هاش تاریک و خشن هستن ، بنظرم اینا انیمیشنش رو بسازن بیشتر به کاراکتر ها نزدیکه و دیگه نیاز نیست نگران پولش باشن ، مثل کنستانتین شهر شیاطین . اگر این محدودیت ها نبود خیلی سینما جذاب تر میشد. ولی حیف که همه چی دست کمپانی هاست.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ