news-background
news-background

مراحل اولیه تولید «Black Widow» سرانجام با استخدام نویسنده کلید خورد

با تولید فیلم جداگانه‌ای برای شخصیت «بیوه سیاه» (Black Widow) دنیای سینمایی مارول گام دیگری رو به جلو برداشت. استودیوی مارول برای نگارش فیلمنامه این فیلم با حضور «اسکارلت جوهانسون» در نقش اصلی، «جک شفر» را استخدام کرده است.

پس از چند سال گمانه‌زنی در مورد اینکه اساساً فیلم «بیوه سیاه» باید ساخته شود یا خیر، مارول در نهایت تصمیم گرفت که این ایده را عملی کند. شفر فیلمنامه یک اثر فضایی و کمدی به نام «The Shower» را به نگارش درآورده، فیلمی که به لیست سیاه فیلمنامه‌های هالیوود راه یافت و سپس مورد توجه «آن هاتوی» قرار گرفت. هاتوی سپس شفر را برای نوشتن فیلمنامه «زنان کثیف» (Nasty Women) نیز به خدمت گرفت، فیلمی که بازسازی فیلم «لات‌های کثیف فاسد» (Dirty Rotten Scoundrels) با نقشهای اصلی زن محسوب می‌‌شود.

«کوین فایگی» مدیرعامل مارول در سال 2016 وعده تولید یک فیلم مستقل از شخصیت «بیوه سیاه» را داده بود. به نوشته ورایتی این فیلم مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذارد و هنوز از استودیو چراغ سبز دریافت نکرده، اما به خدمت گرفته شدن نویسنده از طرف آنان به معنی آن است که مارول تا ساخت این فیلم جداگانه فاصله‌ای ندارد. استودیو می‌تواند فیلم «بیوه سیاه» را به یک فیلم جاسوسی تبدیل کند، اما از طرفی این خطر هم وجود دارد که فیلم ‌به آثار زن-محور چند سال اخیر مانند «بلوند اتمی» ترون و «گنجشک سرخ» لارنس شبیه شود.

هواداران از زمان اولین حضور «بیوه سیاه» در دنیای سینمایی مارول با فیلم «مرد آهنی 2» چشم انتظار تولید فیلم جداگانه‌ای برای این کاراکتر بوده‌اند و حالا با پایان گرفتن آخرین فاز از فیلم‌های مارول، استودیو شرایط را برای پیشبرد پروژه مساعد یافته است. جوهانسون تاکنون با این شخصیت در شش فیلم حاضر شده و تابستان آینده در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» برای هفتمین بار او را این نقش خواهیم دید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید