news-background
news-background

Black Widow اولین فیلم مارول با رده‌ی سنی بزرگسال

سؤالات و ابهامات زیادی در مورد آینده‌ی «دنیای سینمایی مارول» پس از حوادث ««انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) سرانجام فرصت خودنمایی پیدا کند.

اکنون که «کیت شورتلند» به عنوان کارگردان و «جک شیفر» به عنوان نویسنده در فیلم‌ «بیوه‌ی سیاه» با بازی «اسکارلت جوهانسون» انتخاب شده‌اند، پروژه سرانجام کلید خورده و طبق آخرین گزارش‌ها به نظر می‌آید که تغییراتی اساسی در فیلم‌های مارول به وجود آورد.

استودیوی مارول در یک دهه‌ی گذشته بیش از ۲۰ فیلم با درجه‌ی سنی PG-13 تولید کرده، اما پس از موفقیت «لوگان» (Logan) و «ددپول» (Deadpool) و ادغام دو استودیوی دیزنی و فاکس قرن بیستم، منطقی است که مارول که زیرشاخه‌ی دیزنی به شمار می‌رود، ساخت فیلم‌های بزرگسالانه را آغاز کند.

بنابر گزارش «کریزی دیز اند نایت»، استودیوی مارول قصد دارد فیلم «بیوه‌ی سیاه» را با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) روی پرده ببرد، هرچند توضیح این وبلاگ در مورد علت این اقدام قابل تأمل است. در این گزارش آمده است: «در صورتی که این آزمایش نتایج مطلوبی نداشته باشد، استودیو کارگردان زن فیلم را مقصر خواهد دانست.»

بهرحال، باتوجه به داستان شخصیت «بیوه‌ی سیاه» که شامل جاسوسی و آدمکشی می‌شود، این فیلم با بازی جوهانسون موقعیت مناسبی برای تبدیل اثر به یک «ددپول» دیگر و چندگانه‌ای بزرگسالانه است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از فیلم منتشر نشده، چرا که تولید آن هنوز به صورت رسمی به تأیید نرسیده است. «بیوه‌ی سیاه» بر اساس آخرین شایعات باید در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۵۳

به نظرم با توجه به کارکتر و پیشینه ی بیوه ی سیاه این یکی از بهترین خبر های چند وقت گذشته است البته اگه درست باشه چون دیدم چند جای دیگه گفته بودن این خبر فیکه

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۶:۱۷

چیزی که به شخصه این خبر رو برام تسلی بخش میکنه این احتماله که کاراکتر های Daredevil و Punisher فرصت پیوستن به MCUی واقعی رو با همون بازیگرهای سریال های نتفلیکس داشته باشن چون اون سریال ها با توجه به هزینه کمتر نسبت به فیلم های سینمایی مارول خیلی موفق ظاهر شدن حالا این کنسلی ها پیش اومده و واقعا حیفه بازیگری مثل چارلی کاکس یا جان برنتال کنار گذاشته بشه البته درنهایت کاری که میخوان رو انجام میدن و از ما جز امیدواری بر نمیاد

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۳۷

کلا وقتی یک زن میشه قهرمان اول من زیاد حال نمیکنم ، نمیگم بده ها میگم من حال نمیکنم چون کلا سلیقه ام این جوریه دیگه ، مثلا این دخترچی اسکارلت اصلا بیاد منو بکشه ، اصلا بیاد منو با مشت له کنه ، یعنی من کشته مرده مشتی ام که از این بخورم ، خب تو کتم نمیره یک دخترچی بزنه همه رو داغون کنه یعنی ها یک خورده استیل و بدن و قدرت بدنی هم شرطه ، صد البته فیمینیستها با این حرفهای من مشکل دارن ، و خب به جهنم که دارن چون کلا من سنتی ام و برام نظرشون مهم نیست ، و کلا همینی هست که هست ، یعنی مرد باهاس مرد باشه زن باهاس زن باشه والله

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹

من نگفتم نیست و غلبه گفتم من خوشم نمیاد که خب میشه گفت به جهنم که من خوشم نمیاد ولی به هر حال همینی هست که هست من خوشم نمیاد

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۴۵

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه، میخواستم فقط بگم که زن اگه قوی باشه معنیش این نیست که مرده؛ هیچ جایی گفته نشده که زن باید ضعیف باشه و مرد باید قوی باشه. هر انسانی حق داره کامل تر بشه و پیشرفت کنه. در مورد اینکه باورتون نمیشه که یه زن چه قدرتی میتونه داشته باشه میتونید برای نمونه قدرت بدنی مسابقه تایتان رو ببینید. برای نمونه قدرت روحی و روانی هم خیلی زنها ی معروف و غیر معروف هستن که اگه بدونی زیر چه فشاری بودن کف میکنی حباب میدی.

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۵۶

یعنی محض رضای خدا یک مثبت هم نظرم نگرفت الهی بمیرم برای خودم مرد تنهای شبی هستم واسه خودم

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۱

مرد ... الان 2019 است

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۳۲

بازیگر متخصص فیلمای رده بزرگسال رو هم داره! مطمئنم فروش خوبی خواهد داشت! دیگه مارول ـه وسرگرمی!

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۱۲

??

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۰:۴۸

خداداد عزیزی تو این فیلم بازی میکنه یا کی؟ :/

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۴۴

من همیشه فیلم های کمیک استریپ رو دوست داشتم مخصوصا مارول . ولی فیلم های خوبی مثل لوگان یا شوالیه تاریکی این تیپ فیلم ها را هر از مدتی از نظر کیفی و شخصیت پردازی چندین قدم رو به جلو هول میدن . من شخصا شخصیت جذابی مثل لوگان یا وولورین رو تو فیلم های غیرکمیک که این سالها ساخته شده ندیدم . ویژگی های شخصیتی خاصی داره که طرز فکر آدم نسبت به مفاهیمی مثل انسانیت ، خشونت ، بخشش و ... رو مجبور به بازبینی میکنه . این فیلم ها اکثرا برای سرگرمی محض ساخته میشن مثل اونجرز یا جاستیس لیگ اما فیلمی مثل لوگان رو نمیشه نادیده گرفت .

نمایش اسپویل
بیشتر