news-background
news-background

تریلر Velvet Buzzsaw: اثر جدید کارگردان Nightcrawler با همکاری مجدد «جیک جیلنهال»

نت‌فلیکس تریلر رسمی «اره‌ی مخملی» (Velvet Buzzsaw) را منتشر کرد. در این فیلم «دن گیلروی» کارگردان و نویسنده‌ی «شبگرد» (Nightcrawler) با «جیک جیلنهال» و «رنه روسو» ستارگان فیلم قبلی خود مجدداً همکاری می‌کند، اما کسانی که انتظار دیدن اثری مشابه «شبگرد» را دارند بهت‌زده خواهند شد. «اره‌ی مخملی» اثری در ژانر تریلر و وحشت است که داستانش در دنیای هنر روی می‌دهد، جایی که نقاشی‌های یک هنرمند به معنای واقعی کلمه آدم می‌کشد.

«تونی کولت»، «زا اشتون»، «تام استوریج»، «ناتالی دایر»، «دیوید دیگز»، «بیلی ماگنسن» و «جان مالکوویچ» بازیگران نقش‌های مکمل در این فیلم‌اند. نت‌فلیکس این فیلم را در جشنواره‌ی ساندنس امسال برای اولین بار در دنیا در تاریخ ۲۷ ژانویه اکران می‌کند.

این فیلم پس از «شبگرد»، و «رومن جی. ایزریل، وکیل دادگستری» (Roman J. Israel, Esq.) با بازی «دنزل واشینگتن» که نامزدی اسکار را هم برای بازیگر نقش اولش به دنبال داشت، سومین فیلم بلند گیلروی در مقام کارگردان است. بازی جیلنهال نیز فیلم «شبگرد» تحسین بسیاری از منتقدین را در پی داشت اما او در نهایت نامزد دریافت اسکار نشد. گیلروی با فیلمنامه‌نویسی برای آثاری چون «دو نر برای پول» (Two for the Money)، «سقوط» (The Fall)، و «میراث بورن» (The Bourne Legacy) کار خود را آغاز کرده است.

جیلنهال در سال ۲۰۱۹ گذشته از «اره‌ی مخملی»، در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و «دنیای سینمایی مارول» نقش «کوئنتین بک» یا «میستریو» را بازی کرده، فیلمی که ۵ جولای آینده روی پرده می‌رود. او اخیراً در فیلم تحسین‌شده‌ی «زندگی وحشی» (Wildlife) به کارگردانی «پل دانو» و «برادران سیسترز» (The Sisters Brothers) به کارگردانی «ژاک اودیار» نمایشی به یادماندی از خود به جا گذاشت. هیچ یک از این دو فیلم به رقابت اسکار وارد نشدند اما نقدهای بسیار خوبی دریافت کردند.

«اره‌ی مخملی» در تاریخ اول فوریه از طریق سرویس نتفلیکس منتشر می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید