news-background
news-background

اولین تریلر ریبوت Hellboy منتشر شد

اوایل هفته‌ی جاری اعلام شده بود که اولین تریلر ریبوت «هل‌بوی» (Hellboy) روز پنجشنبه منتشر می‌شود، اما به لطف توئیت اشتباهی حساب رسمی فیلم این تریلر یک روز زودتر در دسترس قرار گرفت. این ویدیو بلافاصله پس از حذف شدن مجداً توسط کسانی آن را مشاهده کرده بودند به اشتراک گذاشته شد.

ریبوت «هل‌بوی» جنبه‌های کاملاً متفاوتی از کاراکتری که «ران پرلمن» ایفا کرده بود را به نمایش خواهد گذاشت. این بار به جای «گی‌یرمو دل تورو»، «نیل مارشال» است که «دیوید هاربر» ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) را در این نقش کارگردانی می‌کند. این روایت از «هل‌بوی» به نظر می‌رسد که شباهت‌های زیادی به «ددپول» داشته باشد.

پرلمن و دل تورو پس از تولید دو فیلم با همکاری یکدیگر، همیشه به دنبال بازگشت برای قسمت سوم فیلم بودند، اما هیچگاه شرایط مهیا نشد. «مایک مینولا» خالق شخصیت «هل‌بوی» در نهایت تصمیم گرفت در تولید قسمت سوم همکاری نکند و سکان هدایت را به «نیل مارشال» یکی از کارگردانان «بازی تاج‌وتخت» بسپارد.

مینولا در مصاحبه‌هایی گفته بود: «در ابتدا ایده‌ی ادامه‌ دادن روایت دل تورو با کارگردانی دیگر مطرح شد اما این کار چندان منصفانه به نظر نمی‌رسید. بنابراین تصمیم گرفتیم از نو شروع کنیم. نیل کارگردان آثار ترسناک است، و به همین علت در آن زمان می‌خواستیم فیلمی تلخ‌تر بسازیم. وقتی قرار باشد کارگردانی فیلم را به کسی بدهید باید او را آزاد بگذارید کاری که در آن مهارت دارد انجام دهد. سپس به سراغ فیلمنامه رفتیم و "دل تورو-ییزم" را از آن بیرون کشیدیم و اطمینان حاصل کردیم که یک هل‌بوی متفاوت و در عین حال وقادار به کتاب‌های کامیک ساخته می‌شود.»

«هل‌بوی» با بازی هاربر، «ایان مک‌شین»، «ساشا لین»، «دنیل دائه کیم»، «توماس هیدن چرچ»، و «میلا یوویچ» در تاریخ ۱۲ آپریل سال ۲۰۱۹ در آمریکا به نمایش درمی‌آید.

 

تریلر ریبوت Hellboy با کیفیت فول اچ‌دی (۸۶ مگابایت)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۴۷

اخ جوووووون بالاخره بعد مدت ها :))))))))

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۵۵

من که با فضاش خیلی حال کردم . دیالوگای کمدی توش زیاده . یکم جدی ولی همراه با کمی طنز که خیلی جذابه (( بهتره بگم مخصوص هل بوی )) فکر میکنم فیلم خفنی از آب در بیاد . با توجه به تریلرش میشه فهمید استودیو حاظر نیست برای از بین بردن درجه سنی هر کاری بکنه و تجربه ی فیلم ونوم تکرار بشه ‌

نمایش اسپویل
۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷

این یه ورژن جدید هس که ربطی به فیمای قبلی و بازیگرای قبلی نداره اصلا ؟؟؟

نمایش اسپویل
۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۰

بله

نمایش اسپویل
۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵

ورژن قبلی hellboy رو خیلی دوست داشتم . امیدوارم این هم مثل قبلی دیدنی و جالب باشه .

نمایش اسپویل