news-background
news-background

تریلر فیلم جدید کاپیتان امریکا را ببینید

روز گذشته تریلر فیلم جدید کاپیتان امریکا رلیز شد که در ادامه شما را به دیدن ان دعوت میکنیم.اما قبل از ان،

"متاسفام تونی؛مطمئنم که میدونی اگر مجبور نبودم این کار رو نمیکردم ". وقت اینه که بلند شید و برای اون چیزی که بهش اعتقاد دارید مبارزه کنید. وقته تماشای مبارزه مرد اهنی در مقابل کاپیتان امریکا ست؛ وقت تماشای اولین تریلر "Captain America: Civil War" است .

تنها یک اختلاف نظر کوچک و ناچیز بین استارک و راجرز . و اما جنگی پایان نا پذیر . در این فیلم سعی شده است که ترکیبی از انچه که در چندین فیلم گذشته است با هم جمع شوند . پس از خسارات وارده در اخرین سری انتقام جویان ،دولت تصمیم گرفته است تا انها را کمی قانون مند تر و محدود تر کند . درا ین حال استیو مخالف این نظریه هست و نگران  فعالیت های شیلد است .و در طرف مقابل استارک را داریم که موافق این طرح است و بوم ... جنگی سهم گین بین دو دوست قدیمی .

فیلم  Civil War کارهای زیادی برای به انجام رساندن دارد. باید از دنباله عنوان  "Winter Soldier" شروع شود ، و در قسمت هایی از "Age Of Ultron" وارد شده و شخصیت های جدید مانند پلنگ سیاه را معرفی کند . این فیلم در 29 اپریل رونمایی خواهد شد .در پایان شما میتوانید این تریلر جدید را از لینک زیر مشاهده و یا دریافت نمایید. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

مشاهده / دانلود تریلر جدید کاپیتان امریکا : جنگ های داخلی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید