news-background
news-background

عنوان، پوستر و تریلر Avengers 4 رونمایی شد

اولین تریلر «انتقام‌جویان ۴» سرانجام پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی از راه رسید. این فیلم اتفاقاتی را به تصویر می‌کشد پس از «جنگ بی‌نهایت»‌ در «دنیای سینمایی مارول» روی می‌دهد.

پیش از هر چیز اکنون می‌دانیم که عنوان رسمی فیلم «اونجرز: آخر بازی» (Avengers: Endgame) خواهد بود و به جای اکران در تاریخ ۳ می یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ آپریل اکران می‌شود. این اقدام دیزنی غافلگیرکننده نیست، چراکه آن‌ها از همین تاکتیک برای فیلم «جنگ بی‌نهایت» استفاده کردند. به این ترتیب قسمت چهارم همزمان در بریتانیا و آمریکا به نمایش خواهد آمد و از فاش شدن داستان برای مخاطبین آمریکایی جلوگیری می‌شود.

قسمت چهارم «اونجرز» مانند «جنگ بی‌نهایت» باید با فیلمی از «رایان رینولدز» رقابت کند. «جنگ بی‌نهایت» تابستان گذشته یک هفته پس از اکران «ددپول ۲» به نمایش درآمد. «اونجرز ۴» نیز در تاریخ ۱۰ می باید با فیلم لایو-اکشن «کارآگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) با صداپیشگی «رایان رینلولدز» رقابت کند.

مارول علاوه بر انتشار تریلر، از اولین پوستر رسمی فیلم هم رونمایی کرده است. تریلر این فیلم به فاصله‌ی سه روز بعد از انتشار اولین تریلر «کاپیتان مارول» صورت می‌گیرد. مارول سال آینده سه فیلم «کاپیتان مارول» در تاریخ ۸ مارس، «اونجرز: آخربازی» به کارگردانی برادران روسو در تاریخ ۲۶ آپریل و «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» را در تاریخ ۵ جولای روی پرده می‌برد.

 

مشاهده‌ی اولین تریلر Avengers: Endgame

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۲:۳۹

برادران روسو گفتند بیش از سه ساعته فیلم بشدت منتظرشم اونم کیفیت 4k امیدوارم جزو 250 فیلم برتر باشه

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۴

حالا بزار اکران بشه....بره رویه پرده..بعد blueray بعدش 4k...

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۱:۱۲

بسیار عالی بود ولی احتمال فیک بودن داشت

نمایش اسپویل
۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۲۲:۵۵

به جهنم که رونمایی شد. اه. به گند کشیدن این هنر باارزش و غنی رو با این فیلماشون??

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸

فیلم The Wild Boys محصول 2017 کشور فرانسه.

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶

عزیزم، سینما یه هُنر-صنعت هستش. فیلمی رو که 100ها نفر در ساختش دخالت دارن رو دیگه بهش نمیشه گفت هُنر، در خلق یک تابلوی نقاشی تنها یه نفر دخالت داره، هنرمند. اثر هنری رو هنرمند خلق میکنه ولی برای تولید یه فیلم مثل یه ماشین یه کارخانه نیازه، از کسیکه رو جنبه های فنی فیلم کار میکنه تا کسیکه رو جنبه های زیبایی شناختی فیلم کار میکنه همه همه کارگران این کارخانه هستند تا در نهایت محصول خودشون رو با بالاترین کیفیت به بازار عرضه و سود مالی نصیبشون بشه. * ضمن اینکه کسی شما رو مجبور به تماشای اینگونه فیلمها نکرده، همین الآن میتونی بری فیلم The Wild Boys تماشا کنی.

نمایش اسپویل
۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۰۹

بدجور منتظرشم ????

نمایش اسپویل
۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۳۴

سری قبل خیلی شلوغ شده بود و دقایق بازی بازیگرای اصلی کم بود دقایق بازی کاپیتان آمریکا و بلک ویدو{اسکارلت} باید بیش تر از این حرفا باشه

نمایش اسپویل
بیشتر