news-background
news-background

«ونوم ۲» یا «موربیوس»؟ سونی تاریخ اکران دو فیلم جدید خود در دنیای سینمایی مارول را اعلام کرد

سونی ساعاتی پیش اعلام کرد که در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ و ۲ اکتبر ۲۰۲۰ دو فیلم جدید در دنیای سینمایی مارول عرضه می‌کند. استودیو در مورد عناوین این دو فیلم اطلاعاتی منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد که در تاریخ اول (که برای معرفی یک شخصیت جدید مارول اختصاص یافته بود) فیلم «موربیوس» (Morbius) روی پرده برود. فیلمی در مورد یک کاراکتر خون‌آشام ضدقهرمان که از ماه آینده با کارگردانی «دنیل اسپینوزا» و بازی «جارد لتو» در نقش اصلی وارد مرحله‌ی تولید می‌شود. شخصیت «مایکل موربیوس» زیست‌شیمی‌دان که در اکتبر سال ۱۹۷۱ در کتاب‌های کامیک «مرد-عنکبوتی» ظاهر شده پس از انجام آزمایشاتی ناموفق قدرت‌های خون‌آشامی به دست می‌آورد. در حال حاضر فیلم دیگری از طرف استودیوهای دیگر برای اکران در این تاریخ در نظر گرفته نشده است.

[هشدار: حاوی اسپویلر از دنباله‌ی ونوم]

سونی برای تولید دنباله‌ی «ونوم» هنوز چراغ سبز نشان نداده، اما بنابر ادعای منابع نزدیک به استودیو، «تام هاردی» برای بازی در سه فیلم قرارداد به امضاء رسانده، و پس از فروش جهانی ۷۸۰ میلیون دلاری قسمت اول، ساخته نشدن قسمت دوم دیوانگی به نظر خواهد رسید. «ونوم» اکتبر گذشته اکران شد و با افتتاحیه‌ی ۸۰.۲ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین فیلم ماه‌های اکتبر در هفته‌ی اول تبدیل شد. این احتمال وجود دارد که دشمن «ونوم» در قسمت دوم «کارنج» (Carnage) با بازی «وودی هارلسون» باشد. فیلم‌های دیگری که در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ به نمایش در می‌آیند شامل، (Death on the Nile) استودیوی فاکس، فیلمی بدون عنوان از استودیوی فاکس/مارول و فیلم علمی-تخیلی «بایوس» (Bios) استودیوی یونیورسال با بازی «تام هنکس» می‌شود.

فیلم‌های بعدی سونی در دنیای مارول نیز «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ خواهند بود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید