news-background
news-background

اولین تصویر از «هنری کویل» در سریال The Witcher

فیلمبرداری سریال «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس به تازگی آغاز شده و زمان آن رسیده که بازیگران این اقتباس تلویزیونی با نقش‌های خود خو بگیرند. ساعاتی پیش تیزر کوتاهی با حضور «هنری کویل» (Man of Steel) منتشر شده که او را در نقش «گرالت» نقش اول سریال نشان می‌دهد. خبر پیوستن کویل به سریال از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، اما این اولین بار است که او را در این نقش جدید و بسیار محبوب می‌بینیم. نباید فراموش کرد که سریال براساس کتاب‌های «ویچر» ساخته می‌شود و نه بازی ویدیویی آن. با این حال در اینجا کویل بیشتر به شخصیت‌های فیلم «ارباب حلقه‌ها» شباهت پیدا کرده تا بازی «ویچر». انتظار می‌رود تریلر کامل سریال به زودی رونمایی شود و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تغییر شکل بازیگر در نقش «گرگ سپید» به دست دهد. تاریخ پخش سریال «ویچر» هنوز توسط نت‌فلیکس تعیین نشده اما پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۹ آماده نمایش باشد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۱

درسته که سریال بر اساس رمان ساخته میشه و نه اقتباسی که توی بازیها صورت گرفته، اما این نکته رو باید مدنظر داشت که الان یه تصویر خیلی بی نقص از این کتابها توسط بازی ویچر توی ذهن مخاطب ثبت شده که سریال قطعا باهاش مقایسه میشه. این کار با در نظر گرفتن عملکرد شگفت انگیز و تقریبا بی نظیر بازیها، به خصوص بازی سوم، خیلی سخت میشه. تقریبا با نظرات تمامی دوستان موافقم. گریم، جلوه های ویژه(مثلا چشمهای گرالت) و حتی طراحی لباس توی این تیزر اصلا راضی کننده نیست. و این در حالیه که انتظار میره با پایان گیم آو ترونز، این سریال و سریال ارباب حلقه های آمازون بتونن مخاطب رو برای سالها پای صفحه نمایش میخکوب کنن.

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۵۲

mads mikkelsen بهترین گزینه برای این نقش بودش حیف شد

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵

از نظر شخصیت کاریزماتیک گفتم بهتر مچ میشد وگرنه هیکل درست کردن کاری نداره

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۱۶

نه بابا هیکل ویچر باید خیلی پرتر از هیکل mads mikelsen باشه

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۱۹

من که کتاب ها رو نخوندم که ببینم چطور بوده داستان ولی گرالتی که سر و کارش با هیولاهاست باید یه خراشی چیزی برداره، گریم خیلی بچگونه و پاستوریزه ای داره... یه نکته دیگه که وجود داره اینه که اگه شخصیت گرالت این سریال نزدیک بازی ویدیوییش باشه باید صحنه های دلپذیری از این سریال و جناب "هنری کویل" انتظار داشته باشیم. :)

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۱۰

گریمش که جالب نیس.. امیدوارم سریال بهتر از اینا باشه.. انتظارات از ویچر کمتر از چیزی در حد گیم او ترونز نیست، و حتی فراتر از اون

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۰۹

با ریش بهتر میشه

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۴۶

حالا اجازه بدین. این جوونیاشه. تو پیری و تو شرایط وخیم احتمالا ریشم میزارن

نمایش اسپویل
بیشتر