news-background
news-background

Avengers 4: اخراج (ساختگی) «مارک رافلو» به علت فاش کردن عنوان فیلم

پس از آنکه تأیید شد عنوان فیلم «انتقام‌جویان ۴» (Avengers 4) «جنگ بی‌نهایت – قسمت دوم» نخواهد بود، این مسئله برای هواداران مارول به یک معما تبدیل شد. حتی اکنون که ماه‌ها از اکران «جنگ بی‌نهایت» گذشته، سازندگان فیلم تمایلی به فاش کردن عنوان قسمت چهارم ندارند.

«مارک رافلو» که به شل بودن چفت و بست دهانش و افشای اسپویلرها معروف است، روز گذشته وقتی اعلام کرد که در برنامه تلویزیونی «جیمی فالن» ناخواسته نکته مهمی در مورد فیلم را فاش کرده، امید دوستداران «دنیای سینمایی مارول» زنده شد. البته، بسیاری تصور می‌کردند که او در این برنامه عنوان فیلم را به زبان آورده باشد. همین‌گونه هم شد.

رافلو سپس با ارسال توئیتی از فالن خواست: «ایمان دارم که اسپویلر مرا در برنامه امشب حذف می‌کنی. آن مسئله «محرمانه» بود رفیق. خواهش می‌کنم دوباره کاری نکن به دردسر بیفتم.»

به دنبال این درخواست رافلو، برادران روسو، کارگردانان «انتقام‌جویان ۴» هم ظاهراً به شوخی در حساب توئیتر نوشتند: «مارک، تو اخراجی.»

پیش از روی ایر رفتن اپیزود جدید برنامه، فالن ویدیویی به صورت آنلاین منتشر کرد و وعده داد که افشاگری بزرگی برای هواداران دنیای سینمایی مارول دارد. اما به هنگام پخش اپیزود جدید، وقتی که رافلو می‌خواست عنوان فیلم را اعلام کند، صدا و دهان او سانسور شد. بنابراین، مارول با استفاده از اسپویلر رافلو بیش از پیش هواداران را برآشفت.

این موضوع هم می‌تواند تأیید کند که اسپویلر شب گذشته و فاش شدن عنوانی که طبق آخرین شایعات «انتقام‌جویان: نابودی» (Avengers: Annihilation) بوده، ساختگی نبوده و نیز از طرف دیگر، می‌تواند یکی از شگردهای ناجوانمردانه مارول در بازاریابی فیلم بوده باشد.

«انتقام‌جویان ۴» در تاریخ ۳ می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۳:۱۶

ای کاش دردسر های ما هم مثل اینا بود اینجا تیزر فیلم رو تو تلوزیون پخش نمی کنن چون بازیگرش از مردم دفاع کرده و هر روز یه خبر از دزدی و اختلاس و گرون شدن و تحریم های جدید و سه برابر شدن همه چی و بالا رفتن تورم فقط تو یه ماه و هزارتا چیز دیگه اونوقت نشستن و میگن اسم فیلم سال بعد لور فت./؟$!!!!

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۸

بازیگرها از مردم دفاع می‌کنن!!؟ بازیگرهای ایرانی فقط به فکر جشنواره‌ها و سگ‌بازی و رقم قراردادهای خودشون هستن

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۶:۳۸

چقدر خوشن اینا دور هم حالا ما هم اینجا نشستیم دلار گرون میشع میزنیم تو سرمون کاش مشکل و دردسر ماهم اسپویل بود

نمایش اسپویل
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۲۹

جنگ بینهایت الکی

نمایش اسپویل
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۲۶

چه دغدغه هایی دارن خارجیا :D کاش یه روز طرفداران این فیلما به داخل ایران تبعید بشن

نمایش اسپویل
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۴

چه خر تو خری شده

نمایش اسپویل