news-background
news-background

مارک همیل از جنگ ستارگان خبر داد

جنگ ستارگان بعدی یکی از جذاب ترین قسمت هایی  است که تا به الان منتشر شده .علیرقم جنگ ستارگان 7 که شامل پوستر ، تریلر ، تبلیغ تلویزیونی ، اسباب بازی ، ... میشود خق انتخاب افسانه ی لاک سکایوالکر هیچ جایی نبود .

مارک همیل در جنگ ستارگان 7 بود ولی چرا در ورق اصلی قسمت جدیدش نیست . البته به گفته ی جی جی ابرام این فقط یک اشتباه کوچک بوده و او در این قسمت حضور دارد  ، باید این را در نظر داشت که این بازیگر در فیلم نقش اساسی دارد حتی موقعی که دیگر بازیگران در فیلم به دنبالش هستند . احتمالا سه گانه ی جدید به اسم نسل بعد باشد و داستان به جایی برمیگردد که ساگا بود .

به طرفداران این فیلم خبر میرسد که مارک قرار است در قسمت های بعدی به فیلم بازگردد که این قسمت نیز هم اکنون درحال ساخت است . خبر های دیگر از وجود کسانی مثل اسکلینگ میشل در پشت صحنه ی فیلم برای ساخت صحنه های در گیری و ساخت این فیلم با استفاده از مکان مشابهی که در قسمت 8 این فیلم بوده نیز حاکی میشود.

به نظر می اید که در این فیلم قانونی برای ریش های مارک وجود دارد . چون او برای بازی در نقش شیاد در شبکه سی دبلیو باید ریش های خود را اصلاح میکرد ولی آنها را بلند تر کرده . بلند کردن ریشش حاکی از این است که او نقش قابل توجهی در فیلم بعدی دارد.

قسمت های بعدی این سری به این صورت میباشند : قسمت 7 ، 18 دسامبر 2015 . داستان جنگ ستارگان 16 دسامبر 2016 ، قسمت 8 ، 26 می 2017 و به نظر می اید که قمست های دیگری نیز از این فیلم در سال های 2018 ، 2019 و 2020 پخش خواهد شد.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید