news-background
news-background

تریلر دوم انیمیشن Ralph Breaks the Internet منتشر شد

کمپانی دیزنی تریلر جدید انیمیشن «Ralph Breaks the Internet» را که در ادامه انیمیشن موفق «رالف خرابکار» ساخته شد منتشر کرده است. به نظر می‌رسد با تغییر نام، این انیمیشن قرار است به جای «رالف خرابکار ۲» با نام «Ralph Breaks the Internet» به روی پرده سینما برود. دو تریلر قبلی بیشتر بر جنبه کمدی انیمیشن تمرکز داشتند اما این انیمیشن جنبه احساسی داستان را بیشتر نمایش می‌دهد. «ریچ مور» و «فیل جانستون» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که دسته بازی «وانِلوپ وان شوییتس» با صداپیشگی «سارا سیلورمن» می‌شکند و او با دوستش «رالف» با صداپیشگی «جان سی. رایلی» با ترک فضای امن ویدیو لیتواک به دنیای اینترنت قدم می‌گذارند تا راهی برای بازسازی شوگر راش پیدا کرده تا «وانلوپ» بتواند به بازی خود بازگردد. شخصیت «فلیکس» و «کالهون» نیز با صداپیشگی «جک مک‌برایر» و «جین لینچ» در این انیمیشن حضور دارند.

فیلم «رالف خرابکار» که در دوم نوامبر ۲۰۱۲ منتشر شد بیشترین فروش آخر هفته را در تاریخ استودیو انیمیشن والت دیزنی در آن زمان داشت و حال این استودیو در حال انتشار «Ralph Breaks the Internet» به عنوان پنجاه و هفتمین انیمیشن بلند خود در تاریخ نود و پنج ساله خود است. شخصیت «یسسس» (Yesss) با صداپیشگی «تاراجی پی. هنسون» در این انیمیشن نقش الگوریتمی را دارد که قلب و روح سایت معروف بازتیوب است. «یسسس» دائماً در حال جستجو برای ویدیوهای جدید پر بازدید است و دائماً در حال تغییر قیافه است. انیمیشن «Ralph Breaks the Internet» در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۸ به روی پرده سینما خواهد رفت.

 

دانلود و تماشای تریلر Wreck It Ralph 2: Ralph Breaks the Internet 2018 Trailer #2

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۳۸

gal gadot هم تو این سریال نقش یه دختر راننده رو داره

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۴۱

به شدت منتظرم خدا کنه به خوبیه اولی و همین طور تریلرش باشه

نمایش اسپویل
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۹

بیصبرانه منتظرش هستم.....................

نمایش اسپویل