اطلاعیه درباره رسیدگی به درخواست ها

با سلام خدمت همه کاربران گرامی   همانطور که برخی از شما عزیزان اطلاع دارید طی 10 روز گذشته درخواست های شما عزیزان با تاخیر مواجه شده اند و کمی دیرتر رسیدگی میگردند. اولا از طرف تیم 30نما از همه عزیزان بابت این تاخیر پوزش میطلبیم. ثانیا لازم دیدیم در جهت روشن شدن موضوع توضیحاتی ارائه دهیم.   1. درخواست فیلم هایی که تا به امروز به تاخیر افتاده بودند حداکثر طی 72 ساعت اینده تمام و کمال بررسی و رسیدگی خواهد شد. مجددا بابت این تاخیر عذرخواهیم و مجددا تکرار نخواهد شد. 2. درمورد درخواست های سریال ها، کاملا مطلع هستیم که این بخش درخواست های زیاد و طرفداران خاص خود را دارد؛ منتها باتوجه به اولویت بندی تیم و درخواست خود کاربران و باتوجه به بی نظمی که قبلا در بخش سریال بود تصمیم بر این شد که اولویت بروزرسانی دقیق و منظم سریال ها باشد تا عزیزان برای سریال مجبور به رفتن به سایت های دیگر نباشند. لذا اولا از تمامی عزیزان پوزش میطلبیم. ثانیا ما تمام سعی خود در نظم دهی به سریال را به کار گرفته ایم و کمی به مدت زمان بیشتری برای کاملا منظم شدن داریم و فکر میکنیم تا امروز تا حد زیادی از وضعیت بد گذشته درمورد سریال ها درامده ایم. ثالثا درباره درخواست های سریال ها ان شالله با گذشت چند روز دیگر و تغییر و تحولات سایت ان شالله درخواست های سریال با سرعت خوبی رسیدگی خواهد شد.   خطاب به عزیزانی که بعضا میفرمایند چرا کیفیت بالاتر سریال در سایت دیگر هست و در سایت شما نیست :  حرف شما عزیزان کاملا صحیح است، ما تمام تلاش خود را برای حرفه ای بودن جامعه خود به کار برده ایم و در این زمینه نیز همینطور خواهد بود. برخی از موارد از گذشته هستند  که کیفیت حداکثری مد نظر شما را ندارند که با تذکراتی که ارسال میفرمایید بررسی شده و جایگزین میشوند.  

3. مورد اخر این که بزودی خبرهای مهیج و خوبی به همراه تغییرات جالبی در پیش رو خواهیم داشت که امیدواریم رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان را در پی داشته باشد.

 

مجددا از همه عزیزان و دوست داران 30نما بابت تاخیر در رسیدگی پوزش میطلبیم و تمام توان و سعی خود را در سرعت بخشیدن به این مهم به کار میگیریم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۰۹

سلام من خارج از ایران هستم یه سری فیلم و سریال ها هست که دوست دارم اینجا ببینم اما اشتراک ها همه فقط با بانکهای داخل ایران هستند. احیانا در توانتون هست که امکان پرداخت با PayPal یا ویزا و مسترکارت رو هم به سایتتون اضافه کنین؟ ممنون

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۴۲

سلام به پشتیبانی آنلاین پیام بدید راهنمایی میکنن شما رو

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸

سلام. ممنون که سایتتون انقدر حرفه ای و خوبه. ولی من یه گله ای دارم. شخصا درخواست هایی رو داشتم که الان چندین ماه،شاید ۴ ماه و حتی بیشتر از ثبتشون میگذره ولی بهشون رسیدگی نشده. جوری که حتی یادم نیست یکی دوتا از درخواست هام چی بودن. میدونم سرتون شلوغه و درخواست ها هم زیادن. ولی ممنون میشم سریعتر بررسی کنید. ممنونم.

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶

سلام ممنون از لطف شما درخواست هاتون همه فقط شما درخواست دهنده هستید اعلام شده به اولویت های پایین امکان رسیدگی نداریم

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۵۴

سلام. اکثر امکانات شما عالیه و فیلم و سریال های زیادی دارین. ولی چند تا کمبود یا مشکل هم داره که پیشنهاد میکنم حتماً در دستور کار قرار بدید. چون نه فقط نظر من، بلکه با توجه به مشاهدات حضوری و مجازی که داشتم، نظر خیلی از کاربران و فیلم بین ها هست. 1. هرچه سریع تر برای تمام فیلم و سریال های محبوب(مثلاً با تعداد آراء بالای 100 هزار در IMDb، نمرات بالای تماشاچی ها یا داوران و ...) کیفیت بلوری و ترجیحاً با انکود اختصاصی خودتون و x265 قرار بدید. 2. امکان ساخت لیست فیلم، سریال و افراد با موضوع انتخابی توسط کاربران رو مثل سایت IMDb و خیلی سایت های دیگه، به سایتتون اضافه کنید. 3. هر کاربر پروفایلی داشته باشه که برای بقیه به نمایش در بیاد و بقیه اعضا بتونن فعالیت های اون کاربر، مثل لیست هایی که ساخته، علاقه مندی ها، نظرات، نمراتی که داده و... رو مشاهده کنن و کاربران مورد علاقه هم بشه دنبال کرد. 4. در صفحۀ هر فیلم و سریال، بخشی رو به عنوان عناوین مشابه ایجاد کنید. 5. اشکالات بخش جستجو رو بر طرف کنید. به عنوان مثال وقتی سرچ میکنم سریال های بلوری انکود سینما، بدون اینکه هیچ گزینۀ دیگه ای رو انتخاب کرده باشم، فقط دو تا سریال میاره. با اینکه تعدادشون خیلی بیشتر از اینه. که یکیشون هم سریال Ash vs Evil Dead هست که چند روز پیش انکود خودتون رو برداشتین و اصلاً انکود سینما نداره. 6. در بخش جستجو و گزینۀ ترتیب نمایش، نمایش بر اساس تعداد آراء IMDB، نمرۀ منتقدان متاکریتیک و Rotten Tomatoes رو اضافه کنید که برای خیلی ها ملاک مهمیه. 7. محدودیت رو برای درخواست فیلم و سریال هایی که توی سایت وجود ندارن اما ضعیف نیستن، مثلاً نمره یا تعداد آراشون از یه حدی بیشتره، بردارین. چون این درخواست ها رو نمیشه یه درخواست شخصی حساب کرد. 8. به جای اینکه فیلم و سریال هایی رو زیر نویس کنین که یک یا حتی چند تا زیر نویس خوب قبلاً براشون اومده، برید سراغ فیلم و سریال های خوبی که زیر نویسی براشون وجود نداره، فارغ از اینکه متعلق به چه سالی هستن. 9. بخش نقد رو که در صفحۀ هر فیلم و سریال قرار داره بهتر مدیریت کنید. یعنی فقط نقد های درست و حسابی رو اون جا قرار بدین و نظراتی که فقط در یکی-دو جمله میگن خوب، متوسط، بد و... رو در بخش دیدگاه قرار بدید. 10. بخشی رو در صفحۀ هر فیلم و سریال قرار بدید که بشه به دیالوگ های ماندگارش دسترسی پیدا کرد. البته روی بخش دیالوگ های ماندگار هم بیشتر کار کنین و گسترشش بدین. امیدوارم به این موارد توجه کنین و در دستور کار قرار بدین و در مدت نه چندان زیادی اعمال بشن. ممنون از سایت خوبتون که حتی در سطح جهانی هم فوق العاده ست. این نظر من رو در بخش دیدگاه ها قرار بدید تا اونایی که موافق هستن بتونن لایک کنن.

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۲۷

با تشکر از نظرات شما. خیلی از این موارد در ورژن جدید سایت درنظر گرفته شده اند ان شالله بالا بیاد متوجه خواهید شد. درباره برخی از موارد که درنظر گرفته نشده هم بررسی میشه و درصورت امکان اضافه میشه.

نمایش اسپویل
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱

بی شک بهترین سایت سینمایی هستید خدا پشت و پناهتون....

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸

با سلام سایت شما بهترین سایت دانلود فیلم هست.شما اصلا نیاز به تعریف من ندارید چراکه محتوای سایت و زیبایی بصری اون کاملا واضحه.از لحن صحبت شما هم کاملا مشخصه که چه تیم حرفه ای و عاشقی پشت این سایت هست. با آرزوی موفقیت های روز افزون

نمایش اسپویل
بیشتر