news-background
news-background

اولین تصویر از «مارگو رابی» در نقش «شارون تیت»

 

پس از گذشت چند ماه از خبر تولید «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو»، «مارگو رابی» اولین تصویر از خود در نقش «شارون تیت» را منتشر کرد.

شخصیت رابی در فیلم نقشی کلیدی در قصه‌ی فیلم تارانتینو که در سال ۱۹۶۹ لوس آنجلس می‌گذرد، ایفا می‌کند. دو کاراکتر اصلی فیلم «ریک دالتون» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» ستاره سابق سریال‌های وسترن تلویزیون و بدلکار همیشگی او «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» هستند و هر دو در هالیوود به دنبال موفقیت و شهرت‌اند. همسایه دیوار به دیوار ریک شخصیت معروفی است به نام «شارون تیت.»

ستارگان پرتعداد این فیلم شامل «برت رینولدز»، «تیموتی اولیفانت»، «کرت راسل»، «مایکل مدسن»، «تیم روث»، «آل پاچینو»، «دیمین لوییس»، «کلیفتون کالینز»، «اسکوت مک‌نیری»، «داکوتا فنینگ»، «امیل هرش»، «کیت جفرسون» و «نیکلاس هموند» می‌شوند.

تارانتینو در مصاحبه‌ای در مورد این فیلم می‌گوید، «پنج سال است که بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کنم. من بیشتر عمرم را در لوس آنجلس گذرانده‌ام و وقتی هفت ساله بودم در وقایع این شهر در سال ۱۹۶۹ را درک کردم. بسیار هیجانزده‌ام که می‌خواهم این داستان را درباره ال.ای و هالیوودی که دیگر وجود ندارد روایت کنم. و از اینکه با زوج دی‌کاپریو و پیت در نقش ریک و کلیف همکاری می‌کنم بسیار خوشحالم.»

تیت بازیگر و همسر کارگردان سرشناس «رومن پولانسکی» بود که در سال ۱۹۶۹ به طرز وحشیانه‌ای توسط پیروان «چارلز منسون» به قتل رسید و آمریکا را در بهت فروبرد. داستان فیلم در آن زمان روایت می‌شود اما بر روی خانواده منسون تمرکز نمی‌کند. فیلمبرداری این پروژه اخیراً آغاز شده و سونی طبق برنامه باید آن را در ۲۶ جولای ۲۰۱۹ اکران کند.

 
 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید