زمان مطالعه: ۲ دقیقه
خداحافظی میسی ویلیامز از سریال Game of Thrones
میسی ویلیامز جزو معدود بازیگرانی است که از 2011 یعنی زمانی که فصل اول سریال پخش شد تاکنون زنده ماندهاند. این بازیگر بتازگی در پست جدید اینستاگرام خود ضمن خداحافظی با کارکتر خویش یعنی آریا استارک، اشارهای به عاقبت این شخصیت درون سریال کرده است. این بازیگر در پست اینستاگرام خود چنین نوشت:
خداحافظ بلفاست،خداحافظ آریا، خداحافظ Game of Thrones. عجب لذتی بود. بسلامتی ماجراهای پیشرو!
نکته مهمی که در پس این پست اینستاگرامی نهفته است تصویر کفشهای خونآلود ویلیامز نیست، بلکه هشتگی تحت عنوان #lastwomanstanding است که به احتمال زیاد حکایت از زنده ماندن شخصیت آریا تا به انتهای سریال دارد. نکته مرموز دیگر این بود که بعد بازیگر نقش «سرسی لنیستر» یعنی لنا هیدی در کامنتی زیر این پست عبارت «ملکه» را نوشت. هنوز مشخص نیست که این گفته هیدی تا چه حد صحت دارد و اینکه آیا واقعاً خطاب به میسی ویلیامز بوده یا خیر.
تا این لحظه اطلاعات زیادی از فصل هشتم سریال منتشر نشده است. این فصل برخلاف فصول گذشته شش اپیزود خواهد داشت که هرکدامشان دو ساعت به طول میانجامند. چهار کارگردانی که قرار است این شش اپیزود را کارگردانی کنند عبارتند از دیوید ناتر، میگل ساپوچنیک، دن وایس و دیوید بنیاف که از این بین دو کارگردان آخر از ابتدای سریال تاکنون بعنوان سازندگان اصلی سریال بشمار رفتهاند. فصل هشتم این سریال در سال 2019 پخش خواهد شد و هنوز تاریخ دقیقی برای آن منتشر نشده است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
trump10
trump10
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲
بنظر میرسه نقش اریا استارک باقی بمونه فقط بازیگر مسن تری جای میسی ویلیامز بذارن غیر از این احتمالات دیگر اسپویل کردن داستان میشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mr movie
Mr movie
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹
سازندگان سریال برای این فصل بسیار محتاط بودند و چیزی معلوم نیست . اگر به یاد داشته باشید چندین پایان متفاوت فیلم برداری خواهد شد تا حتی بازیگران هم در مورد سرنوشت شخصیت خود بی اطلاع باشند . mr movie
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
W0LF0FR1V1A
W0LF0FR1V1A
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ۲۲:۱۲
kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiنهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ham.gd
ham.gd
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۱۶
یادم میاد فصل سوم این سریال بود و البته هنوز سایت 30 نما فعالیتش رو شروع نکرده بود و بنده در سایت تاینی موویز عضو بودم اون زمان پای سریال کامنت گذاشتم که " شک نکنید. آریا پادشاه خواهد شد " و اکثر جواب هایی که دریافت کردم قریب به این مضمامین بود : حتما. بشین تا بشه. ارواح عمت. و حالا خوشحالم که حرفی که زدم داره به حقیقت نزدیک میشه...
p77
p77
۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۲۲:۴۲
آریا با صورت سرسی ملکه میشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
H.A.M.E.D
H.A.M.E.D
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۲
داداش با قاطعیت تمام میتونم بگم هنوز هم تو اشتباه هستی
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Microchip
Microchip
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۲۲
منظورت ملکه هستش دیگه D:
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
WithoutBrain1994
WithoutBrain1994
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
خداحافظی رو از خیابانی یاد گرفته. خداحافظ آریا، خداحافظ گیم آو ترونز، سلام ایران، سلام جام جهانی
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ