news-background
news-background

منتظر قسمت چهارم از مجموعه بی مصرف ها (The Expendables) باشید!

آن طور که از شواهد برمی آید هالیوودی ها نیز به ساختن مجموعه ها علاقه پیدا کرده اند، شرکت مارول که اخیرا سری جدیدی از جنگ ستارگان را ساخته و قصد دارد تا سری جدیدی را نیز برای هری پاتر بسازد با اینکه دیگر داستانی برای نوشتن فیلمنامه وجود ندارد. دلیل این موضوع را می توان در فروش و درآمد هر فیلم یافت و به این موضوع اشاره کرد که اصولا شرکت های فیلمسازی بیشتر به کسب درآمد از فیلم ها توجه دارند تا داستان جذاب و پر محتوا، پس با اینکه می دانند داستانی برای نوشتن قسمت جدید وجود ندارد برای ساختن سری جدید اقدام می کنند. بر همین اساس باید منتظر قسمت چهارم از مجموعه بی مصرف ها باشیم.

براساس گزارش های منتشر شده از شرکت های فیلمسازی میلینیوم و ان یو که به همکاری شزکت های چینی گروه بیجینگ در سرمایه گزاری در سه قسمت قبلی این مجموعه اشاره دارد، برای قسمت چهارم نیز سرمایه اولیه 100 میلیون دلاری از سوی شرکت های چینی تأمین شده است و می توان انتظار داشت در قبالش می بایست چند سکانس از فیلم در چین و نواحی اطراف آن فیلمبرداری شود

این خبر در حالی منتشر شده است که هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با بازیگران و کارگردان و فیلمنامه معلوم نیست، همانطور که در قسمت های قبلی دیده ایم، این سری فیلم ها داستان آنچنانی ندارد و فقط به بازیگران و بازی آنها تأکید ویژه ای دارد و تعداد اینگونه فیلم ها در سینما کمتر از حد معمول است و برای این ساخته می شوند که یاد ستارگان فیلم های قدیمی که اکثرا داری رده سنی بالای 50 قرار دارند را زنده نگه دارند و نسل جدید، تاریخ سینما را فراموش نکنند. بر همین اساس باید منتظر گرد هم آمدن بازیگران سه قسمت قبلی دراین قسمت هم باشیم منتها هنوز هیچ اطلاع بیشتری از این فیلم در دست نیست.

می دانیم که شرکت های چینی دنیای اقتصاد را دگرگون کرده اند و حال آمده اند تا در سینما هم برتری خودشان را به رخ ما بکشند زیرا که اینگونه فیلم ها در آنجا طرفداران بسیاری دارد و این شرکت ها در خرج کردن سرمایه برای این فیلم ها ابایی ندارند به عنوان مثال شرکت های فیلمسازی غربی اگر 40 میلیون دلار برای صحنه های اکشن و جلوه های ویژه سرمایه گذاری کنند؛ شرکت های چینی دوبرابر آن خرج می کنند.

اگر شما از آن دسته افرادی بوده اید که آرزو داشته اید تا قسمت دیگری به این مجموعه اضافه گردد، باید بگوییم آرزوی شما در شرف تحقق یافتن قرار دارد.

اگر علاقه دارید تا یک آرشیو کامل از فیلم‌های روز دنیا داشته باشید بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم کلیک کنید  

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید