news-background
news-background

ون دیزیل بر ساخته شدن سریع و خشن 8 تأکید دارد

در اخبار سینمایی ذکر می شد که ون دیزیل تصمیم به ساخت سری بعدی سریع و خشمگین دارد با پستی که امروز در صفحه فیسبوک این بازیگر انتشار یافته است، درستی این موضوع تأیید می شود.

همانطور که در اخبار موثقی که از کمپانی یونیورسال پیکچرز به بیرون درز کرده بود، کارگردان این سری را اف گری گری (F. Gary Gray) به عهده خواهد داشت که ون دیزیل در پست اخیرش، عکسی که در آن وی را در کنار این کارگردان حضور دارد، به انتشار گذاشته است.

این مسئله با آنچه قبلا پل واکر درباره کارگردانی راب کوهن برای این سری ذکر می کرد، اختلاف دارد اما به هر حال قرعه به نام اف گری گری افتاده است. وی که آثاری چون مذاکره کننده (The Negotiator)، شیوه ایتالیایی (The Italian Job) را در کارنامه هنری خود دارد.

مجموعه فیلم های سریع و خشمگین یکی از فیلم های پر درآمد برای شرکت یونیورسال پیکچرز محسوب می شود به طوری که قسمت هفتم آن در کنار عناوینی چون دنیای ژوارسیک (Jurassic World)، سوگلی (Minions)  قریب به 2 میلیون دلار در روز آغازین نصیب این شرکت کرده است.

با این حال هنوز اطلاعاتی در مورد داستان این فیلم در دسترس نیست اما به طور قطع می دانیم که قرار است ون دیزیل باز رهبر گروهی راننده باشد که با سرعت سرسام آوری جاده ها را درمی نوردند. مکان فیلم برداری این سری همانند گذشته از خیابان های نیویورک آغاز می گردد اما جزئیات بیشتری در این باره در دست نیست.

ون دیزیل در جایی دیگر اشاره به نگرانی مادرش کرده و گفته با وجود مخالفتی که وی با این فیلم دارد، به خاطر راضی نگه داشتن هوادارن به بازی در این فیلم ها ادامه می دهد، گفتنی است که این فیلم به همراه دو فیلم بعدی این مجموعه، آخرین قسمت های آن می باشند و بعد از آن داستان فیلم به پایان می رسد.

اگر مشکلی پیش نیاید و همه چیز طبق برنامه پیش برود، آوریل سال آینده می بایست شاهد رونمایی از سریع و خشمگین بعدی باشیم. برای دیدن تماشای آنلاین فیلم‌های روز دنیا بر روی تماشای آنلاین فیلم خارجی کلیک کنید

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید