زمان مطالعه: ۲ دقیقه
۷۰ اپیزود دیگر از «ریک و مورتی» ساخته میشود
تولید فصل چهارم انیمیشن «ریک و مورتی» پس از مدتها سرانجام به تأیید رسید. شبکه «ادالت سوییم» با امضای یک قرارداد بلندمدت با «دن هارمون» و «جاستین رویلند» وعده داده است که 70 اپیزود دیگر از این انیمیشن محبوب را میسازد. این تعداد اپیزود سفارش داده شده، از مجموع تعداد اپیزودهای سه فصل اول سریال (31 قسمت) هم بیشتر است.
این سفارش غافلگیرکننده و عظیم در سالهای گذشته کمتر مشاهده شده و نشان دهنده موفقیت «ریک و مورتی» است. قسمت پایانی فصل سوم موجب شد رکورد بینندگان تاریخ شبکه شکسته شود و سریال نه تنها در تلویزیون بلکه در پلتفورمهای گیمینگ و سرویسهای استریمینگ زنده به موفقیت دست یابد. این سریال انیمیشن از طرف دیگر استانداردهای یک انیمیشن کمدی بزرگسالانه را نیز دستخوش تغییر کرد و شبکههای زیادی این مجموعه را الگو قرار دادند.
این کمدی علمی-تخیلی در مورد دانشمند نابغهای است که نوهاش را با خود به ماجراجوییهای خطیری در سراسر کهکشان میکشاند. پخش «ریک و مورتی» از 2 دسامبر 2013 آغاز شد و فصل سوم آن 1 اکتبر 2017 به پایان رسید. نویسندگان سریال پس از آن هواداران را در جریان وضعیت سریال قرار میدادند. هارمون اخیراً اعلام کرده بود که مذاکرات همکاری این بار «شرایط پیچیدهای» به خود گرفته، کنایهای که با این خبر گرهگشایی شده است.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mehdi8888
mehdi8888
۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۳۹
ریک اند مورتی پر از شوخی با مفاهیم شناحتی انسانه انیمیشن خطرناکی هست چون اگه با دقت دیده بشه خیلی از باورها رو زیر سوال میبره و فکرتونو قلقلک میده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Parkour
Parkour
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۰۵
بهترین سریال دنیا Pickled riiiiickkkkk
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Noche
Noche
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
ریک و مورتی واقعا فلسفه ی عجیبی داره . تو بعضی قسمتا از بس فکرت مشغول میشه که تا ساعتها بعد دیدنش مغزت مشغول تحلیلش هست. یک شاهکار بینظیره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
arminbilefield
arminbilefield
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۴۹
این سریال شاهکاره و تک. تمام.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mobin76
mobin76
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۱۵
اگه بیشتر از اینم تمدید میشد جای تعجب نبود !! از هر نظر فوق العاده ولی این تمدید زیاد امیدوارم ب محتوا آسیب نزنه برای کش دار کردن ! کم کم تمدید میشد بنظرم بهتر بود ولی خب سازندهاش بهتر از من میدونن !!
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ