زمان مطالعه: ۳ دقیقه
تمایل رایان رینولدز برای ساخت فیلمی مشترک از «ددپول و لوگان»
رایان رینولدز که بازیگر اصلی فیلم Deadpool میباشد در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که دوست دارد بعد از نسخه دوم این فیلم با بازیگر نقش ولوورین همبازی شده و فیلمی بسازند که در آن دو شخصیت ددپول و لوگان در کنار یکدیگر باشند. تنها مشکلی که در این بین وجود دارد اینست که طبق فیلم Logan سرانجامی برای شخصیت گرگینه رخ داد که ادامه دادن داستانش را سخت کرد و از یک سو هیوجکمن اعلام کرد که دیگر تمایلی برای ایفای نقش این شخصیت ندارد و تنها در صورتی که دنیای ایکسمن به جهان مارول بپیوندد به ایفای نقش مجدد این نقش فکر خواهد کرد.
دو شخصیت وید ویلسون «ددپول» و لوگان پیشینه بسیار غنی با یکدیگر دارند و با یک نگاه گذرا به تاریخچه داستان های مارول متوجه دوستی نزدیک این دو خواهیم شد. رایان رینولدز در مصاحبه جدید خود با پایگاه خبری EW.com اعلام کرد که اتفاق پایانی فیلم Logan مانع همکاری این دو بازیگر با یکدیگر نخواهد بود و هنوز میتوان شخصیت های لوگان و ددپول را در فیلمی مجزا به تماشا نشست.
در خط زمانی که داستان شخصیت ددپول در آن اتفاق میافتد هنوز لوگان زنده است و با چنگال فولادین خود در حال کشتن آدم های شرور است و من خیلی دوست دارم که ددپول و لوگان را کنار هم ببینم.
رینولدز در ادامه مصاحبه خود گفت که دوست دارد لوگانی که در کنار ددپول قرار میگیرد هیو جکمن باشد:
در ادامه این مصاحبه، خبرنگار EW از وی درباره احتمال ساخته شدن نسخه سوم Deadpool پرسید. این بازیگر در پاسخ خبرنگار چنین گفت:بنظرم راضی کردن هیو جکمن برای انجام چنین ایده ای نزدیک به محال است ولی در دنیای فیلم های ابرقهرمانی من عاشق شخصیت لوگان و هیوجکمن هستم و ما دوستان خوبی برای هم هستیم. در تمام دورانی که او به ایفای نقش این شخصیت پرداخت دوست داشتم که فیلمی با او بازی کنم. هر بار که فیلمی ابرقهرمانی از او مشاهده می کردم با خودم میگفتم فیلم بعدی نوبت همکاری من و اوست. من هنوز منتظرم که چنین اتفاقی بیفتد و روزی شاهد لوگان و ددپول باشیم که در فیلمی مشترک حضور داشته باشند.
نمیدانم که آیا چنین اتفاقی میافتد یا خیر. هنوز چیزی مشخص نیست. هنوز ایده ای نداریم که تا چه مدت میتوانیم برای ددپول داستانی جهت ارائه داشته باشیم.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mohammadrezamotalebian
mohammadrezamotalebian
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹
ای جانم منم منتظرم قطعا هیو جکمن برمیگرده چون فاز داستان های مارول تغییر خواهد کرد و دنیای ایکس من وارد مارول میشه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ