news-background
news-background

راسل کرو در فیلم "در شن و خون" به ایفای نقش می پردازد

فیلم هایی با مضمون تلاش برای فائق آمدن بر سختی ها و زنده ماندن این روزها طرفدارن بیشماری پیدا کرده اند که از آن جمله می توان به "ناگسسننی" و فیلم اخیر "مریخی" اشاره نمود. لذا راسل کرو نصمیم گرفته است تا در این ژانر به ایفای نقش بپردازد. وی فیلم "در شن و خون" که داستان  پر فراز و نشیبی از غرق شدن کشتی، اسارت و تلاش برای رنده ماندن دارد را برای بازیگری انتخاب کرده است.

نویسنده این فیلمنامه رونان بنت می باشد که داستان تلاش برای ادامه زندگی و فائق آمدن بر سختی ها را در بین خدمه کشتی ای بیان می کند که در سواحل صحرای غربی آفریقا دچار حادثه می شوند. خدمه کشتی درحالی که تشنگی و گشنگی بر آنها فائق آمده، توسط افراد محلی به بردگی گرفته می شوند و چیزی جز خون و ادرار شتر برای زنده ماندن ندارند. در این شرایط طاقت فرسا پنج نفر از اعضای کشتی جان خود را ار دست می دهند و بقیه افزاد به افراد قبایلی فروخته می شوند که جان افراد را برخی مواقع با یک پتو معاوضه می کنند.

در این اثنا کاپیتان جیمز رایلی (که احتمالا راسل کرو بازیگر آن خواهد بود) به یک بازرگان عرب زبان به نام سیدی هامت فروخته می شود، که وی را متقاعد می کند که می تواند او را به یکی از کنسولگری های اروپایی واقع در سواحل مراکش که هزار مایل با آنجا فاصله دارد، به قیمت زیادی بفروشد. البته تمامی این نقشه ها در ذهن رایلی است ولی او آنقدر جسارت دارد که نقشه خود را اجرا کند و مسیر حرکت را در سراسر سززمین های خشک و خشن آفریقا طرح کند.

با وجودی که هنور حضور وی در این فیلم رسما تأیید نشده است اما از منابع غیر موثق به گوش می رسد که کرو درحال بررسی تأثیرات نوشیدن خون و ادرار حیوانات بر روی سلامتی انسان است که امیدواریم چنین صحنه هایی توسط جلوه های ویژه طراحی شود تا این که واقعی باشد. برای دانلود فیلم با لینک مستقیم کلیک فرمایید.

از این بازیگر به زودی فیلم "پدران و دختران" اکران می شود و وی همچنین برای سه سال بعد بازی در فیلم "مردان خوب" به کارگردانی شان بلیک را در برنامه کاری خود دارد.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید