news-background
news-background

مرگ ابرقهرمانان فیلم Avengers: Infinity War ممکن است دائمی باشد

 

تهیه کننده ی فیلم های مارول یعنی «کوین فایگی» در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرد که بعضی از مرگ هایی که در فیلم «Avengers: Infinity War» به تصویر کشیده می شوند ممکن است دائمی باشند. همان طور که می دانید نسخه ی بعد از مجموعه ی انتقام جویان قرار است مرگ شخصیت های زیادی را به مخاطبان نشان دهد. اتفاقی که باعث می شود به بار احساسی فیلم مذکور و آثار بعدی مارول افزوده شود، چرا که جنگیدن در برابر شخصیتی چون «تانوس» در دنیای مارول بدون تلفات نخواهد بود.

در طول مجموعه کمیک بوک های مارول که تاکنون منتشر شده اند بسیاری از شخصیت های داستان از مرگ گریخته اند و یا پس از مرگ بار دیگر به دنیای زندگان بازگشته اند ولی «کوین فایگی» به این دسته از مخاطبان که خیال شان زیادی از بابت بازگشت شخصیت ها در صورت مرگ راحت است هشدار می دهد که ممکن است هرگز چنین اتفاقی در دنیای سینمایی آن ها نیوفتد و اگر شخصیتی در فیلم بعدی این استودیو بمیرد ممکن است هرگز دیگر او را در قالب فیلم سینمایی مشاهده نکنیم.

با توجه به سرمایه گذاری های مارول می توان چنین گفت که شخصیت هایی چون «مرد عنکبوتی»، «دکتر استرینج» و «پلنگ سیاه» از فیلم «Infinity War» جان سالم به در خواهند برد ولی سرنوشت شخصیت هایی چون «مرد آهنی»، «ثور» و «کاپیتان آمریکا» در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمال مرگ این کارکتر ها در فیلم بعدی وجود دارد.

این فیلم در تاریخ 4 می 2018 مصادف با 14 اردیبهشت ماه 97 اکران خود را آغاز می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷

فقط کاش شخصیت اصلیش بنفش و گنده نبود این فیلم. حیف ایرون من نیست به دست این بمیره؟ شخصیت منفی باید پرستیژ و ابهت با هم داشته باشه نه صرفا گنده باشه.

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۳۶

من اسم اون شخصیته که از قسمت قبلی انتقام جویان اومدو نمیدونم، همونی که قرمزه و یه شی زرد رو پیشونیش داره، به احتمال قوی اونم میمیره چون تانوس تو تریلر اون زردرو از سرش درمیاره

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱

کاپیتان امریکا مرگش صد در صد چون تو کمیک هم میمیره . و این که این شخصیتا دیگه قدیمی شدن و دیگه داستانی نمیشه براشون ساخت و کمپانی هم دنبال ایجاد شخصیت های جدید هستش

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۰۱:۱۳

کاپیتان آمریکا که شبیه شهیدهای زنده شده تو این فیلم، فکر کنم رفتنی باشه ...

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۲۳:۰۵

این جریان سازی صرفا برای فروش بیشتر فیلم انجام میشه..از اونجایی که اولویت اول و شاید تنها معیار برای ساخت این دسته فیلم ها سود هر چه بیشتر شرکت هست..و با در نظر گرفتن این حقیقت که هر کدام از شخصیت های مارول یک موتور پول سازی هستند میتوان اطمینان داشت که مرگ هیچ شخصیتی بدون بازگشت نخواهد بود..

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷

همین الانش بالای 20 تا کاراکتر توی فیلمهاشون داشتن و توی فیلم بعدی چنتا دیگه هم معرفی میشه که نه خبری ازشون منتشر شده نه توی تریلرها نشون دادن. شاید توی تریلر بعدی نشون بدنشون ولی منظور اینه که. شخصیت برای جایگزین کردن کم ندارن. هروقت هم که دلشون خواست کاراکترهای قدیمی رو برگردونن میتونن عین کتاباشون یه یونیورس دیگه راه بندازن و قهرمان ها رو با بازیگرای جدید معرفی کنن (حتی با نگه داشتن همین دنیای فعلی مارول)

نمایش اسپویل