زمان مطالعه: ۲ دقیقه
بدترین صحنه فصل هفتم سریال «Game of Thrones» از دیدگاه طرفداران
طرفداران سریال محبوب «Game of Thrones» در یک نظرسنجی به تازگی قسمت «Beyond the Wall» را به عنوان بدترین صحنه فصل هفتم این سریال انتخاب کردند. «Beyond the Wall» قسمتی بود که «جان اسنو» و هفت یارش به آن سوی دیوار برای یافتن مدرک وجود وایت واکرها رفتند. اگرچه انتخاب این قسمت کمی عجیب بود مخصوصا با توجه به اتفاقات بسیاری که در این فصل مشاهده کردیم. در یکی از فنسایتها به نام «Winter is Coming» از طرفداران خواسته شد که به بدترین صحنه فصل 7 رای دهند.
گزینهها شامل صحنه درمان بیماری «جورا مورمونت» توسط «سم تارلی»، دعوای بین «سند اسنیکها»، سفر سریع و عجیب «یوران گریجوی»، توانایی عجیب «پادشاه شب» در انداختن زنجیر دور گردن اژدهای مرده زیر آب و سرعت خارقالعاده «گندری» در برگشت به ایست واچ بود. به جرات میتوان گفت که «Beyond the Wall» یکی از پر رخدادترین قسمتهای فصل 7 بود. حضور ناگهانی «بنجن استارک»، قدرت عجیب «پادشاه شب» در پرتاب نیزه و گریز «جان اسنو» از مرگ، دعوای «سانسا» و «آریا» بر سر نامهای که «سانسا» برای «راب» فرستاده بود و مرگ ناگهانی «توروس» بر اثر حمله خرس قطبی زامبی همه در این قسمت اتفاق افتاد. طرفداران امیدوارند که سازندگان سریال بتوانند پایانی قوی برای این سریال در 6 قسمت نهایی خلق کنند. فصل هشت سریال «Game of Thrones» در سال 2019 از شبکه «HBO» پخش خواهد شد.

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mseven
mseven
۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۳۴
ماشالا این فصل انقدر صحنه بد داشت که نمیشه گفت کدوم ولی بنظر بنده هم این صحنش جزوو بدترین هاش بود .............. بعد عوض شدن بازیگر داریو ناهاریس در فصل های ابتدایی با این فصل برای بار دوم از این سریال نا امید شدم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Fatemeh Eizadpanah
Fatemeh Eizadpanah
۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۰۳
بزرگترین اشتباه 7 قسمته کردن فصل 7 و 6 قسمته کردن فصل 8 ئه 6 سیزن اول عالیه ولی سیزن 7 واقعا انتظارات منو برآورده نکرد چیزیم که من اصلا از قسمت Beyond the Wall حالیم نشد خیلی راحت کنار اومدن شخصیتها با مرگ جان اسنو بود تورموند و سگ شکاری و بریک خوشحال و خندون درصدد سوارد کردن وایت به قایق بودن دنریسم از سر عشق و عاشقی یکم ادای نگرانی درآورد جورا فقط عکس العملش عادی بود اونم چون میدونست جان رقیبشه واس بدست آوردن دنریسه بقیه هم که غیب بودن حداقل حداقل حداقل اینجا نیاز بود داووس یه سکانس داشته باشه که نشون بده چقدر همه ناراحتن از مردن جان چون قطعا قطعا قطعا اونا وقتی جانو ول کردن وسط یه دریا وایت واکر انتظار نداشتن برگرده و مطمئنن وقتی ولش کردن انتظار نداشتن برگرده و باید مرده حسابش میکردن با توجه به ارزش جان من اصلا انتظار نداشتم عکس العمل ها به مردنش اینقدر چرت و پرت باشه همشم از کم بودن قسمتهای سریال بود که نشد مسئله رو بسط بدن وقتی این مشکل حل شد من یاد 1001 ایراد دیگه ای که این سیزن داشت میرم پ.ن:طی الارض میکرذن تو این سیزن...بعد من 3 سیزن منتظر بودم آریا برسه براووس
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Omeedrez
Omeedrez
۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۱۴
این فصل فیلم هندی بود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
fariborzj2
fariborzj2
۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۵۵
سفر به اون طرف دیوار مسخره ترین کار ممکن بود ، تو قسمت های اول این سریال میبینیم زامبی ها این سمت دیوار به ی کلبه حمله کردن پس برای داشتن ی زامبی نیاز به سفر به اون سمت دیوار نبود ، تو بهترین حالت ممکن میتونستن ی جنازه رو دست و پا بسته بزارن اون طرف دیوار بعد از زامبی شدن بیارنش ?
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
CRS
CRS
۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۴۵
من خودم شخصا همیشه از این سریال نهایت لذت رو بردم و هیچ سکانسی از این سریال بد نیومد به نظرم. همچنان معتقدم بهترین سریال جهانه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ