زمان مطالعه: ۲ دقیقه
فصل بعد Rick and Morty اواخر سال 2019 پخش خواهد شد
نویسنده ی انیمیشن سریالی «ریک و مورتی» در بیانیه ی جدید خود اعلام کرد هواداران این پویانمایی باید زمان زیادی را تا پخش فصل بعدی منتظر بمانند. او در این بیانیه اعلام کرد که حداقل تا اواخر 2019 میلادی خبری از فصل چهارم ریک و مورتی نخواهد بود. نویسنده ی این اثر یعنی «رایان رایدلی» در مصاحبه ی جدید خود با پایگاه خبری «Detroit Cast» از فرایند طولانی تولید این کار گفت و اعلام کرد که به این زودی ها خبری از فصل بعدی «Rick&Morty» نخواهد بود.
من هم بابت این مسئله شوکه شده ام. نوامبر 2016 نگارش فصل سوم را به پایان رساندیم و حالا اینجاییم و پی بردم که نگارش این اثر کار وقت گیریست. نگارش فصل چهار را شروع کرده ایم ولی پویانمایی آن مسئله ای پیچیده تر است که باعث شده امکان پخش آن تا قبل از اواخر 2019 وجود نداشته باشد.
از این نویسنده درباره ی علت این همه زمان برای تولید یک اثر پویانمایی سوال شد و او نظر شخصی خود در این رابطه را بیان کرد:
واقعاً نمی دانم چرا دن هارمون و جاستین رولاند و استودیوی AdultSwim اینقدر وقت تلف می کنند. هیچوقت علت این کار شان را نفهمیدم ولی مطمئنم دلیلی برای این کار شان دارند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
fa_shinobi
fa_shinobi
۱۶ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۰۹
درسته که انیمیشن خوب و پرمحتوا و با گرافیکه خاصه. ولی انصافا 3 سال برای ده قسمت؟ گیم آو ترون هم اینطوری نیست
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mim.you
mim.you
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴
تا اواخر 2019 منتشر "نمیشه" یعنی تازه تو 2020 اعلام میکنن که کی میاد ؟ خدایی دیره خیلی دیره
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
farhunt
farhunt
۱۵ دی ۱۳۹۶ ۰۱:۵۳
ای بابا یه انیمیشن میخان بسازن هر سه سال یه فصل میاد، مسخرن ادولت سوئیم خیلی بهتر ازینا باید دست بجنبونه، خوددرگیری دارن میخان یه سریال بسازن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ